اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

سالن 6 هزار نفری 22 گولان سنندج تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد

استاندار کردستان با اشاره به برطرف شدن مشکلات مربوط به احداث مجموعه ورزشی 6 هزار نفری 22 گولان سنندج از افتتاح این پروژه در تیرماه جاری خبر داد.

سالن 6 هزار نفری 22 گولان سنندج تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، معاون پشتیبانی اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان سه‌شنبه شب در نشست مشاور عالی رئیس جمهور با مدیران دستگاه‌های دولتی کردستان اشاره به هزینه 4 میلیارد و 500 میلیون تومانی ساخت این مجموعه گفت: برای تکمیل پروژه به 16 میلیارد تومان دیگر نیاز است.

پس از سخنان وی علیرضا شهبازی استاندار کردستان با اشاره به پیشرفت مناسب پروژه اظهار داشت: این طرح مشکل مالی ندارد و تنها مسئله آن پیمانکار بود که با توجه به قول‌هایی که پیمانکار جدید داده این مجموعه تا تیر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

در ادامه این جلسه سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به وجود پنج طرح مهر ماندگار در مجموعه این سازمان از پیشرفت فیزیکی 100 درصدی طرح احداث شرکت خورشید زریوار خبر داد و گفت: پروژه نان‌آوران زاگرس مریوان که تولید نان‌های صنعتی را در دستور کار دارد با پیشرفت 90 درصدی خرداد ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

پیمان اسراری اذعنا داشت: شرکت تعاونی بستنی عسل نیز با 85 درصد پیشرفت فیزیکی خرداد ماه جاری افتتاح خواهد شد.

وی متذکر شد: تولید قطعات پیشرفته توربین بخار با سرمایه‌گذاری 16 میلیارد و 800 میلیون ریال و مجموعه اکتشافات طلای سقز با پیشرفت مناسب، دیگر پروژه‌های مهر ماندگار کردستان در حوزه صنعت و معدن هستند.

انتهای پیام/79012/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول