اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت شرکت سیاحتی علیصدر

پرواز همدان ـ مشهد و بالعکس در همدان چارتر شد

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر همدان گفت: به همت شرکت سیاحتی علیصدر پرواز همدان ـ مشهد و بالعکس به صورت چارتر انجام می‌شود.

پرواز همدان ـ مشهد و بالعکس در همدان چارتر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن اسلامیان در جمع خبرنگاران با اعلام خبر چارتر شدن پرواز همدان ـ مشهد و بالعکس توسط این شرکت اظهار کرد: برای نخستین بار است که این پروازها توسط یک شرکت همدانی انجام می‌شود در حالی که پیش از این شرکت‌هایی در خارج از استان این پروازها را مدیریت می‌کردند.

وی با بیان اینکه این اقدام پوشش دادن یکی از نیازهای اساسی مردم همدان بود، بیان داشت: در سال حماسه سیاسی و اقتصادی، اقدام این شرکت می‌تواند در زمینه اقتصادی موثر واقع شود.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر همدان ضمن تشکر از حمایت‌های استاندار در ایجاد پرواز چارتر در همدان خاطرنشان کرد: انجام پرواز چارتر به وسیله یک شرکت بومی همدان می‌تواند بستر و فضای جدیدی برای گردشگری استان همدان باز کند.

وی آغاز انجام این پرواز چارتر را از 16 اردیبهشت ماه عنوان کرد و افزود: این پروازها از سوی شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی علیصدر مهر در هر هفته دو نوبت پرواز رفت و برگشت را در روزهای دوشنبه و جمعه دارد.

اسلامیان با بیان اینکه این پروازها موجب رونق فعالیت سرمایه‌گذاران در همدان می‌شود، افزود: این پرواز موجب افزایش پتانسیل پروازی همدان، ایجاد فرصت سرمایه‌گذاری در همدان، تسهیل باند فرودگاه و آماده‌سازی سالن‌های پرواز فرودگاه همدان می‌شود.

وی یادآور شد: پرواز چارتر از همدان، توسط شرکت هواپیمایی داخلی آسمان که بهترین و مهمترین شرکت هواپیمایی داخلی کشور است، انجام می‌شود که از امنیت پروازی بالایی نیز برخوردار است.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر همدان اضافه کرد: اگر مردم همدان از این پرواز استقبال مطلوبی داشته باشند، پروازهایی به مقصد شهرهایی جنوبی کشور مانند بندرعباس و جزیره کیش و نیز پروازهای مستقیم همدان ـ استانبول و همدان به نجف نیز راه‌اندازی می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به خدمات‌رسانی این شرکت به بازنشستگان کشوری خاطرنشان کرد: از سال گذشته ارائه خدمات به بازنشستگان آغاز شد که امسال نیز ادامه می‌یابد و بر این اساس این قشر می‌توانند در سال یک بار به همراه یکی از اعضای خانواده خود با تورهای هوایی و تخفیف‌های ویژه سفر کنند.

اسلامیان خاطرنشان کرد: این شرکت آمادگی عقد قرارداد با تمام سازمان‌ها و ارگان‌ها برای ارائه خدمات در زمینه سفرهای هوایی را دارد.

وی در پایان یادآور شد: ما در آینده به دنبال عقد قرارداد با هتل‌های مشهد هستیم تا با گارانتی کردن چند هتل، بتوانیم خدمات بهتر و ارزانتری را به مردم همدان ارائه کنیم.

انتهای پیام/89003/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول