اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته ورزش‌های هوایی چهارمحال و بختیاری:

مجوز بهره‌برداری از سایت پروازی رخ به چهارمحال و بختیاری رسید

رئیس کمیته ورزش‌های هوایی چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس نامه انجمن ورزش‌های هوایی کشور، مجوز بهره‌برداری و استفاده از سایت پروازی رخ در اختیار استان قرار گرفت.

مجوز بهره‌برداری از سایت پروازی رخ به چهارمحال و بختیاری رسید

حمید علیدوستی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: بر اساس‌نامه انجمن ورزش‌های هوایی کشور، مجوز بهره‌برداری و استفاده از سایت پروازی رخ در اختیار استان قرار گرفت.

وی با اشاره به پیگیری یکی از استان‌های همجوار برای دریافت مجوز استفاده از سایت پروازی رخ، گفت: طی دو سال گذشته کمیته ورزش‌های هوایی یکی از استان‌های همجوار از طریق رایزنی با ادارات استان سعی در اخذ مجوز برای بهره‌برداری از سایت پروازی رخ را داشت.

علیدوستی افزود: پس از اطلاع از موضوع، مراتب طی نامه‌ای به اطلاع ادارات متولی ارسال و از طریق انجمن ورزش‌های هوایی کشور نیز اقدامات لازم در راستای بهره‌مندی استان از امتیازات ویژه این سایت به عمل آمد.

رئیس انجمن ورزش‌های هوایی چهارمحال و بختیاری از انجام مراحل زیرسازی این سایت خبر داد و افزود: سایت پروازی رخ از امتیازات ویژه‌ای به لحاظ موقعیت جغرافیایی، ارتفاع مناسب از سطح دریا برخوردار است و می‌تواند به‌عنوان پایگاه پروازی در سطح آسیا مورد استفاده قرار گیرد.

علیدوستی دسترسی آسان و قابلیت پرواز در دو جهت شمالی و جنوبی را از دیگر امتیازات مهم این سایت برشمرد و گفت: برهمین اساس لازم است تا مسئولین استانی در اخذ مجوز دائمی این سایت این هیئت را حمایت کنند.

رئیس انجمن ورزش‌های هوایی چهارمحال و بختیاری گفت: در صورت همراهی مسئولین در اخذ مجوزهای لازم، می‌توان با معرفی قابلیت‌های مهم سایت به‌عنوان یک جاذبه توریستی در سطح جهان به معرفی سایت رخ پرداخت.

انتهای پیام/68001/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول