اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بم خبر داد

سفر احمدی‌نژاد به بم/ راه‌اندازی پرواز بم ـ مشهد به زودی

فرماندار بم گفت: رئیس‌جمهور در چهارمین دور سفر هیئت دولت به استان کرمان به شهرستان بم سفر می‌کند.

سفر احمدی‌نژاد به بم/ راه‌اندازی پرواز بم ـ مشهد به زودی

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حسین زین‌الصالحین عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه بم آماده استقبال از رئیس‌ جمهور است، اظهار داشت: با توجه به سفر هیئت دولت به استان کرمان، شهرستان بم برای حضور رئیس جمهور انتخاب شده است.

وی افزود: با همت دولت نهم و دهم امکانات و زیرساخت‌های خوبی در شهرستان بم ایجاد شده و لازم است در راستای استفاده بهینه از این امکانات تلاش کنیم.

فرماندار بم با بیان اینکه این شهرستان برای برگزاری انتخاباتی با شکوه و با نشاط آمادگی کامل دارد، ابراز داشت: ملت ایران بار دیگر با شرکت باشکوه در انتخابات، وفاداری خود را به نظام و ارزش‌ها  اثبات می‌کنند.

زین‌الصالحین حمایت از سرمایه‌گذاران را در رأس امور شهرستان بم دانست و بیان داشت: برای توسعه، پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر منطقه نیازمند سرمایه‌گذاری در ابعاد گوناگون هستیم و از سرمایه‌گذاران به نحو شایسته‌ای حمایت می‌کنیم.

وی ضمن اشاره به نامگذاری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، حمایت از سرمایه‌گذاران را مهم عنوان کرد و گفت: تولید و حمایت از سرمایه‌های موجود از جمله ارکان اقتصاد مقاومتی و مبارزه با تحریم دشمنان است.

زین‌الصالحین از راه‌اندازی شهرک صنعتی بخش بروات در آینده نزدیک خبر داد و عنوان کرد: در دیداری که با مدیرعامل شهرک‌های صنعتی کشور داشتیم، بحث راه‌اندازی شهرک صنعتی در بروات، ریگان و فهرج مطرح که این مهم به زودی انجام می‌شود.

وی با گرامیداشت روز معلم از خدمات و تلاش‌های این قشر پرتلاش تقدیر کرد و اظهار داشت: معلمان سازنده آینده ایران اسلامی هستند که باید به نحو شایسته‌ای از آنها تجلیل شود.

فرماندار بم با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن ، زنان را پشتوانه‌های جامعه اسلامی دانست و گفت: با همت زنان غیور ایران اسلامی در ابعاد گوناگون شاهد توسعه و آبادانی کشور هستیم و امروز زن در جامعه اسلامی از جایگاه و مقام ویژه‌ای برخوردار است.

زین‌الصالحین بر تکریم ارباب‌رجوع و حماسه سیاسی تاکید کرد و ابراز داشت: قصد دشمن ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان است و نباید اجازه دهیم که دشمن به این خواسته خود دست پیدا کند.

وی از راه‌اندازی پرواز بم ـ مشهد از فرودگاه بم خبر داد و خاطر نشان کرد: پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام شده و به زودی پرواز مستقیم از فرودگاه بم به مشهد انجام می‌شود.

زین‌الصالحین فرودگاه بم را از جمله زیرساخت‌های مهم شهرستان و شرق استان کرمان توصیف کرد و گفت: باید با استفاده از خطوط هوایی مستقیم در شهرستان از این صنعت حمایت کنیم.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بم نیز گزارشی از عملکرد یک‌ساله این اداره ارائه و بیان کرد: شهرستان‌های ریگان، فهرج و نرماشیر تاکنون بالغ بر 250 درصد اشتغال را در سامانه رصد ثبت کرده‌اند و سهم شهرستان بم نیز در این زمینه حدود 100 درصد است.

احمد حائری این آمار را قابل قبول دانست و افزود: باید تلاش کنیم، تسهیلاتی که باقیمانده است به دست متقاضیان برسد.

انتهای پیام/2446/ق40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول