اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

تاخیر 7 ساعته پرواز ساری ـ جده / 240 عمره‌گذار سرگردان در فرودگاه

پرواز عمره دانشجویی مازندران که قرار بود 8 و 30 دقیقه امروز ساری را به مقصد جده ترک کند، با تاخیر هفت ساعته مواجه شده است.

تاخیر 7 ساعته پرواز ساری ـ جده / 240 عمره‌گذار سرگردان در فرودگاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، پرواز ساری ـ جده که قرار بود ساعت 8 و 30 دقیقه صبح امروز فرودگاه دشت‌ناز را به مقصد جده ترک کند با تاخیر مواجه شده است.

میرشفیعی یکی از دانشجویان عمره‌گذار این پرواز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اشاره به اینکه این تاخیر همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: هنوز کسی جواب درستی به کسانی که قصد پرواز با این هواپیما را داشتند، نداده‌ است.

میرشفیعی با اعلام اینکه بنا به گفته مسئولان شاید این تاخیر تا ساعت 17 امروز ادامه داشته باشد، متذکر شد: این هواپیما قرار بود از تهران به فرودگاه دشت‌ناز پرواز کند و بعد از آن به جده پرواز داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه مجری این پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایربوده است، خاطرنشان کرد: 240 دانشجوی عمره‌گذار در حال حاضر در فرودگاه دشت‌ناز ساری سرگردان و منتظر آمدن هواپیما و پرواز به سمت جده هستند.

انتهای پیام/86003/ح10/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول