اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فروردین‌ماه سال جاری

2771 گچسارانی آزمایش رایگان فشار خون دادند

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: در فروردین‌ماه سال جاری و توسط شبکه بهداشت و درمان گچساران از 2 هزار و 271 نفر آزمایش رایگان فشار خون گرفته شد.

2771 گچسارانی آزمایش رایگان فشار خون دادند

ستار اسدپور سه‌شنبه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در راستای تحقق و اجرایی کردن شعار جهانی سازمان بهداشت مبنی بر«فشار خون را جدی بگیریم» اقدامات مطلوبی در سطح گچساران در زمینه فشار خون به عمل آمد.

وی افزود: به همین منظور و در راستای حساسیت‌زایی و جلب نظر افکار عمومی نسبت به شعار سازمان بهداشت جهانی در هفت نقطه گچساران چادر‌های سلامت ایجاد و کارشناسان بهداشت و درمان اقدام به تست فشار خون و توده بدنی مراجعه‌کنندگان کردند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران تأکید کرد: به منظور دسترسی بهتر مردم به خدمات اولیه پزشکی از جمله آگاهی  فشار خون و توده بدنی که از عوامل خطر‌ساز ابتلا به فشار خون است، چادرهای تست و آزمایش فشار خون برای شهروندان برپا شد.

اسدپور گفت: برپایی چادرهای آزمایش فشار خون با استقبال خوب مردم روبرو شد و افزون بر 2 هزار و 271 نفر به چادرهای سلامت مراجعه کردند.

وی یادآور شد: صنعت نفت، دانشگاه آزاد، نماز جمعه و چادرهای هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان گچساران از جمله مکان‌های مختلف آزمایش رایگان فشار خون از شهروندان بود که بیشترین آزمایش صورت گرفته به منطقه صنعت نفت با تعداد یک‌هزار و 97 نفر تعلق داشت.

اسدپور ادامه داد: چادرهای هلال احمر با  293 نفر مراجعه کننده، دانشگاه آزاد 195 نفر، نماز جمعه 92 نفر و چادرهای مرکز بهداشت شهید علیزاده با 594 نفر از دیگر مناطق فعال آزمایش فشار خون گچساران در فروردین‌ماه جاری بوده است.

انتهای پیام/82014/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول