اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تأکید کرد

توسعه برنامه‌های ورزشی در البرز

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز بر توسعه برنامه‌های ورزشی در البرز تأکید کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره کل سوق دادن بیشتر جوانان و نوجوانان به سمت فعالیت‌های ورزشی است.

توسعه برنامه‌های ورزشی در البرز

علیرضا جوانمردی سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: برای اینکه برنامه‌های خود را به منظور سوق دادن جوانان به فعالیت‌های ورزشی محقق کنیم باید امکانات و تجهیزات سالن‌های ورزشی را در این استان بیشتر کنیم.

وی ادامه داد: ورزش استان البرز نیازمند داشتن برنامه‌ای جامع و هدفمند است.

این مسئول گفت: ورزش به عنوان یک فعالیت و فرصت جهت جلوگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی همواره نقش بسزایی در زندگی اقشار و سنین مختلف جامعه دارد.

جوانمردی با اشاره به اینکه استان البرز با توجه به دارا بودن جمعیت جوان و علاقمند به ورزش، نیازمند یک برنامه و چشم‌انداز کلی برای پاسخگویی به خواسته جوانان و رسیدن به اهداف جامعه ورزش استان است افزود: توسعه سالن‌های ورزشی و ارتقای امکانات آنها یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در سال‌جاری است.

وی به تشکیل سندی برای چشم‌انداز آینده ورزش این استان اشاره کرد و گفت: این سند به صورت پنج ساله تدوین می‌گردد که طبق آن تمامی واحدهای ستادی، اجرایی و مسئولان ورزش استان در راستای برنامه و هدفی مشخص برای ارتقای جایگاه ورزش البرز تلاش خواهند کرد.

جوانمردی در ادامه سخنان خود از برگزاری همایش پیاده‌روی در البرز خبر داد و خاطرنشان کرد: در این راستا کمیته‌های مختلف اعم از اجرایی، تبلیغاتی، امنیتی، اطلاع‌رسانی، پشتیبانی و حمل و نقل مشخص شده است.

جوانمردی ادامه داد: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی استان البرز 27 فروردین ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2302/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول