اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:

خانواده‌ شهدا محقین نظام اسلامی هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: مادران و همسران شهدا طلایه‌داران جبهه حق و محقین نظام اسلامی هستند.

خانواده‌ شهدا محقین نظام اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، نادر نصیری در مراسم تجلیل از همسران و مادران شهدای شهرستان آبیک که امروز در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا مستحقین نظام نیستند بلکه محقین نظام هستند و از مردم و مسئولان این مطالبه را دارند که ارزش‌های اسلامی و ارزش‌هایی که به خاطر آن شهدا را تقدیم کردند در جامعه حفظ شود.

وی با اشاره به جایگاه ویژه خانواده‌های معزز شهدا در نزد مقام معظم رهبری افزود: به فرمایش مقام معظم رهبری، مادران شهدا شجاع‌تر از پدران شهدا هستند چراکه فرزندانشان را به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل می‌فرستادند و گریه و زاری نمی‌کردند و اشک نمی‌ریختند تا دشمنان شاد نشوند.

این مسئول ادامه داد: شهدا با نثار جانشان به طور عملی به مردم آموختند که به شهادت معتقد بوده و به معامله با خدای متعال باور و یقین دارند که در صف نخست عزت‌بخشی به مردم قرار داشتند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین خاطرنشان کرد: خانواده‌های معزز شهدا در صف دوم عزت‌بخشی به مردم قرار دارند که حاصل صبوری و دلسوختگی‌شان بوده است.

نصیری اضافه کرد: مادران و همسران شهدا پیروان مکتب حضرت زینب (س) هستند که عزت، افتخار، اقتدار و استقلال را برای ملت ایران تضمین کردند.

وی با بیان اینکه جایگاه زنان به ویژه مادران و همسران شهدا در فرمایشات نورانی مقام معظم رهبری تبیین شده است، افزود: مادران و همسران شهدا به تأسی از حضرت ام‌البنین (س) بانوی مرد آفرین تاریخ اسلام برای دفاع از اسلام و انقلاب زمینه حضور فرزندان و همسرانشان را در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل فراهم کردند.

این مسئول تصریح کرد: تا قیام قیامت همه مردم، مسئولان و انقلاب اسلامی مدیون شهدا هستند بنا بر این خانواده‌های معظم شهدا عذرخواهی بنده را از جهت کم و کاستی، ناملایمتی و کم‌لطفی بپذیرند و ببخشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اضافه کرد: ایثار و ایثارگری یک مؤلفه الهی، معنوی و قرآنی است که سخنرانان و سخنوران اگر به دنبال استخدام واژه‌های مختلف و تلفیق آنها در این زمینه هستند ره به ناکجا آباد می‌برند.

نصیری خاطرنشان کرد: خانواده‌های معظم شهدا برای نظام اسلامی بسیار ارزشمند هستند و امام راحل و مقام معظم رهبری در مقاطع مختلف با فرمایشات خود در جمع ایثارگران بر ما حجت را تمام کردند.

وی افزود: مادران و همسران شهدا با الگوگیری از حضرت زینب (س) که مادر دو فرزند شهید، عروس شهید، خواهر شهید و عمه شهید بود به راحتی فرزندانشان را تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کردند.

این مسئول اذعان داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حکیمانه امام راحل، 35 سال است که تمرین حکومت اسلامی می‌کنیم که اگر بگوییم چند برابر مدت زمان حکومت اسلامی پس از ظهور اسلام بوده اغراق نکرده‌ایم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ادامه داد: همه مردم و مسئولان باید محافظ یادگار ماندگار و پرافتخار امام راحل که انقلاب اسلامی است، باشند و در مسیر اهل بیت (ع) و شهدای گرانقدر حرکت کنند.

نصیری با تبریک میلاد حضرت زهرا (س) ادامه داد: حضرت فاطمه (س) سرمشق نه تنها زنان بلکه سرمشق مردان جامعه و همه جوامع بشری است.

انتهای پیام/77006/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول