اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش چرام خبر داد

کسب مقام سوم مسابقات قرآنی توسط دانش‌آموزان چرام

رئیس آموزش و پرورش چرام از کسب مقام سوم مسابقات قرآنی توسط دانش‌آموزان دختر این شهرستان خبر داد.

کسب مقام سوم مسابقات قرآنی توسط دانش‌آموزان چرام

محمدقلی جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام از کسب مقام سوم مسابقات قرآنی توسط دانش‌آموزان دختر این شهرستان خبر داد.

رئیس آموزش و پرورش چرام با بیان این‌که تلاش فرهنگیان و دانش‌آموزان شهرستان چرام هم در بخش آموزشی و هم در بخش پرورشی، سبب کسب موفقیت‌های این شهرستان شده است، اظهار کرد: علاوه بر بخش پرورشی در بخش تحصیلی نیز شاهد موفقیت‌های قابل تحسینی از سوی دانش‌آموزان این شهرستان در کشور بوده‌ایم.

وی، کسب موفقیت‌ها و ارتقای جایگاه‌ها را توسط دانش‌آموزان شهرستان چرام نتیجه اعتماد و همراهی مسئولان، تلاش‌های فرهنگیان و معلمان دلسوز، تحصیل همراه با تهذیب دانش‌آموزان و صمیمیت والدین با فرهنگیان و فرزندان دانش‌آموزان دانست.

جمالی اضافه کرد: در سال گذشته نیز برای اولین‌بار هشت نفر از دانش‌آموزان این شهرستان در رشته تجربی در رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه‌های مختلف کشور پذیرفته شدند که امیدواریم این زمینه فراهم شده و امسال نیز نقش چشمگیری در پیشرفت شهرستان داشته باشند.

این مسئول با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی در شهرستان کهگیلویه، متذکر شد: دانش‌آموزان دختر شهرستان چرام با حضور در این مسابقات که در شهرستان کهگیلویه شهر دهدشت برگزار شد، توانستند در یک رقابت تنگاتنگ با کسب هشت مقام اولی و پنج مقام دومی و 10 مقام سومی، پس از شهرستان بویراحمد و دهدشت به مقام سوم این دوره از مسابقات دست پیدا کنند.

وی، برگزاری مسابقه قرآنی و کسب موفقیت چرام را در این مسابقه فرصت مغتنمی برای شناسایی پتانسیل‌های قرآنی این شهرستان دانست و گفت: برگزاری این‌گونه مسابقات بسیار ارزشمند و مفید است، چراکه توانایی‌ها و فرهنگ هر شهرستان گسترش پیدا می‌کند که جا دارد از همه عوامل این حرکت ارزشمند فرهنگی تقدیر و تشکر شود.

جمالی همچنین از طرح نظارت بر عملکرد حوزه سنجش در آموزش و پرورش چرام خبر داد و اذعان داشت: با اجرای این طرح مدیران و معاونان ضمن تکمیل اطلاعاتی در این زمینه، از دستورالعمل‌ها و مقررات طرح سنجش آگاه و در اجرای دقیق آن خواهند کوشید.

انتهای پیام/82002/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول