اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد چرام خبر داد

اعلام آمادگی کشاورزان چرام برای پرداخت زکات

رئیس کمیته امداد امام خمینی چرام از اعلام آمادگی کشاورزان این شهرستان برای پرداخت زکات خبر داد.

اعلام آمادگی کشاورزان چرام برای پرداخت زکات

علی‌حسن مظاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام اظهار کرد: کشاورزان شهرستان چرام به شکرانه نزول به موقع باران رحمت الهی در فروردین ماه آمادگی خود را جهت پرداخت به موقع زکات اعلام داشتند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی چرام ادامه داد: جمعی از کشاورزان فهیم و مؤمن چرام با حضور در کمیته امداد امام خمینی و از طریق تماس با این نهاد به شکرانه بارش به موقع رحمت الهی آمادگی خود را جهت پرداخت زکات به کمیته امداد اعلام کردند.

مظاهری تصریح کرد: دین مبین اسلام موضوع زکات را به عنوان یک امر مهم و ارزشمند مورد تأکید قرار داده است و با عمل کردن صحیح به دستورات و احکام اسلامی بسیاری از نابسامانی‌های جامعه از بین می‌رود.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود درآمد زکات درسال زراعی جاری نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته باشد.

مظاهری خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با همکاری خوب شورای زکات، عاملان، هیئت امنای مساجد، دهیاری‌ها، کشاورزان و ائمه جماعات با احیاء این سنت الهی و با برنامه‌ریزی مؤثر، نیازمندان را مساعدت و ارتقاء شاخص‌های عمران و آبادی را در روستاها داشته باشیم.

مدیر کمیته امداد امام خمینی چرام افزود: هم اکنون تعداد 40 نفر عامل زکات در سطح شهرستان در جمع‌آوری زکات با این نهاد همکاری می‌کنند.

وی اضافه کرد: زکات جمع‌آوری شده در حوزه‌های فرهنگی، عمرانی، کمک به فقرا، مساکین و در راه‌ماندگان و در حوزه‌های مختلف عمران روستاها، کمک به تهیه جهیزیه نوعروسان و ساخت اماکن عمومی و مذهبی در روستاها نیز هزینه می‌شود.

انتهای پیام/82002/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول