اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

عملکرد نمایندگی ادارات در چرام باید مستقل باشد

فرماندار چرام گفت: مستقل عمل ‌کردن نمایندگی ادارات در چرام می‌تواند در خدمت‌دهی مناسب به شهروندان این شهرستان نقش مهم و اساسی داشته باشد.

عملکرد نمایندگی ادارات در چرام باید مستقل باشد

علی‌رضا نیکروز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام خدمت به مردم را وظیفه همه مسئولان دانست و با تأکید بر رسیدگی به مشکلات مردم اظهار کرد: مسئولان با حوصله و صبر به مسائل مردم رسیدگی کرده و در خصوص حق و حقوق آنان طبق روال قانونی کوتاهی نکنند.

فرماندار چرام با بیان اینکه درب اتاق مدیران به روی مردم باز باشد، کوتاهی نسبت به امورات مردم را غیر قابل بخشش دانست و ادامه داد: رسیدگی به دغدغه‌های مردم در اولویت است که مدیران باید با دلسوزی و جدیت برای رفع مشکلات مردم گام برداشته و تلاش جهادی داشته باشند.

وی خواستار مستقل عمل کردن نمایندگی ادارات در شهرستان چرام شد و فعالیت‌های نمایندگی اداره بنیاد مسکن را مصداق واقعی این کار دانست و ضمن تقدیر از آزاد فتاحی رئیس بنیاد مسکن چرام، بیان کرد: فعالیت‌هایی که در نمایندگی اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چرام انجام می‌گیرد به گونه‌ای مستقل و جدا از بنیاد مسکن کهگیلویه بوده که خدمات‌دهی این اداره زمینه رضایت اقشار شهروندان را فراهم آورده است.

این مسئول در ادامه به مشکلات مردم روستا نیز اشاره داشت و با بیان اینکه خدمت به مردم توفیق الهی است، افزود: مسئولان باید با تلاش بیشتری مشکلات روستاها را از جمله کمبود آب آشامیدنی، نبود گاز و راه‌های ورودی را بررسی کنند.

نیکروز تصریح کرد: دیر بودن مسافت نباید عاملی برای عدم خدمت به روستاییان عزیز باشد و لازم است همه ما با همکاری، همیاری، وفاق و همدلی در جهت آسایش و آرامش روستانشینان شهرستان گام برداریم.

وی از رفع شدن مشکلات آب آشامیدنی و راه ورودی روستای تنگه انار خبر داد و گفت: دولت نهم و دهم خدمات بسیار زیاد و ارزنده‌ای در روستاها انجام داده و در جهت رفاه و آسایش مردم تلاش‌های چشمگیری شده است.

انتهای پیام/82002/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول