اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار جیرفت اعلام کرد

برخورد با افزایش قیمت مسافربرهای شخصی در جیرفت

معاون فرماندار جیرفت گفت: با مسافربرهای شخصی که در مسیرهای بین شهری به صورت خودسرانه اقدام به افزایش کرایه کرده‌اند، به شدت برخورد می‌شود.

برخورد با افزایش قیمت مسافربرهای شخصی در جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، محمود معناصری بعد از ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک در این شهرستان با تقدیر از تلاش‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر جیرفت در ایام عید نوروز اظهار داشت: شهرداری جبالبارز در ایام عید امسال برای نخستین‌بار با برپایی غرفه‌های صنایع دستی در پارک جنگلی این شهر زمینه رضایت‌مندی مسافران نوروزی را فراهم آورد که جای تقدیر دارد.

وی در مورد مسائل ترافیکی شهرستان جیرفت افزود: باید اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان سرعت انجام عملیات ساماندهی جاده دلفارد ـ ساردوئیه را بیشتر کرده و نقطه حادثه‌خیز پیچ «قمری» واقع در جاده جبالبارز را که منجر به وقوع چند فقره تصادف شده است، برطرف کند.

معناصری خواستار احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی مردم شد و تصریح کرد: مسئولان مربوطه از جمله اداره امور آب و فاضلاب شهری، شهرداری و مخابرات نیز باید نقاط مشکل‌دار را برطرف کرده تا مشکل تردد و عبور و مرور مردم رفع شود.

وی با اشاره به درخواست بعضی از مدارس در زمینه ایجاد سرعت‌گیر در مسیر آنها ابراز داشت: باید با کار کارشناسی از طریق اداره راهنمایی و رانندگی و شهرداری پیگیری شود تا در جلسه آتی شورای ترافیک مصوب شود.

معناصری عنوان کرد: همچنین به دلیل ترافیک زیاد خیابان شهید رجایی، شهرداری باید به عملیات ساماندهی کوچه سرعت بیشتری دهد و با حساسیت زیادتری نسبت به رفع آن اقدام کند تا این مشکل بزرگ شهر جیرفت نیز برطرف شود.

معاون فرماندار جیرفت با تأکید بر جابه‌جایی ایستگاه مسافربری جیرفت - کرمان حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه جاری گفت: با مسافربرهای شخصی که در مسیرهای بین شهری به صورت خودسرانه اقدام به افزایش کرایه کرده‌اند، به شدت برخورد می‌شود.

معناصری خواستار ساماندهی دست‌فروشان جنب امامزاده سیدسلطان احمد (ع) درب بهشت توسط شهرداری ساردوئیه شد و بیان داشت: همچنین شهرداری بلوک باید افرادی را که در خیابان‌های این شهر اقدام به خرید و فروش تره‌بار می‌کنند، ساماندهی کند.

وی با بیان اینکه باید در پیچ حد فاصل کمربندی موقت و بلوار امام رضا (ع) علائم ترافیکی نصب شود، اذعان داشت: شهرداری جیرفت باید بحث دوبانده کردن کمربندی موقت شهر را توسط اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان پیگیری کند.

انتهای پیام/80001/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول