اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دانسفهان خبر داد

احداث پایانه مسافربری در دانسفهان

شهردار دانسفهان از پیگیری اخذ مجوز تردد خودرو‌های مسافرکش ناوگان حمل‌ و نقل عمومی برای تردد در محور دانسفهان به شهر تاکستان و همچنین احداث پایانه مسافربری در این شهر خبر داد.

احداث پایانه مسافربری در دانسفهان

محمد پیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا احداث پایانه مسافربری «دانسفهان» را جزو فعالیت‌های شاخص در حوزه ترابری و عبور و مرور این شهر برشمرد و اظهار داشت: نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی در سطح شهر و خط‌کشی معابر شهر با نظارت پلیس راهور از فعالیت‌های شهرداری برای تحقق خواسته‌ها و نیاز‌های شهروندان دانسفهانی بوده است.

شهردار دانسفهان پیرامون ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر دانسفهان و تقاضا در خصوص تجهیز این ناوگان‌ ابراز داشت: ساماندهی وانت‌بارها، مسافربرهای شخصی و آژانس‌های مسافربری درون شهری از فعالیت‌های عمده شهرداری برای رضایت‌مندی شهروندان و سهولت بیشتر برای عبور و مرور بوده است.

وی تصریح کرد: همچنین پیگیری برای اخذ مجوز فعالیت مسافربرهای شخصی مسیر دانسفهان به سمت شهر تاکستان نیز دغدغه‌‌ای است که شهرداری دانسفهان با شدت و جدیت آن را پیگیری می‌کند.

شهردار دانسفهان معرفی آژانس‌های ساماندهی شده به سازمان حمل و نقل همگانی کشور و اعلام پیشنهادات و نظرات مدیران آژانس‌ها به شورای ترافیک شهرستان را از اقدامات شاخص شهرداری برشمرد.

وی تصریح کرد: اجرای طرح درج علایم احتیاط و مدرسه در مسیر عبور دانش‌آموزان دانسفهانی و خط‌کشی مسیر عبور دانش‌آموزان در بلوار آیت‌الله خامنه‌ای و خیابان امام خمینی (ره) شهر دانسفهان برای تردد آسان‌تر دانش‌آموزان با درخواست‌های متعدد مسئولان آموزش و پرورش صورت گرفته است که رضایت‌مندی بالایی را نیز به همراه داشته است.

پیری همچنین از راه‌اندازی ایستگاه «پلیس راهور» شهری در دانسفهان خبر داد.

انتهای پیام/77005/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول