اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود

برگزاری آزمون سراسری حفظ قرآن کریم

آزمون سراسری حفظ، مفاهیم و ترجمه قرآن کریم استان تهران، 13 اردیبهشت‌ماه همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

برگزاری آزمون سراسری حفظ قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، یازدهمین دوره آزمون حفظ، مفاهیم و ترجمه قرآن کریم استان تهران همزمان با سراسر کشور با حضور بیش از 3 هزار شرکت‌کننده، روز جمعه 13 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود. این آزمون در بخش حفظ قرآن کریم در سطوح 5 جزء، 10جزء، 20جزء و کل قرآن و رشته مفاهیم برپا خواهد شد.

آزمون یاد شده همزمان با تهران در شهرستان‌های اسلامشهر، پاکدشت، دماوند، ری، ورامین، قدس، شهریار و رباط کریم نیز انجام می‌شود. 

* آغاز فوتبال سوپر لیگ جام باشگاه‌های ورامین

مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی شهید فتحی ورامین از آغاز مسابقات فوتبال سوپر لیگ جام باشگاه‌های ورامین خبر داد. 

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی شهید فتحی ورامین، عمار فتحی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات سوپرلیگ جام فوتبال ورامین از روز شنبه با حضور تیم‌های شهید فتحی، شهرداری، شهدا ورامین، فجر، اسوه و شهید خدا دوست به میزبانی باشگاه شهید مهدی فتحی آغاز شد.

مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی شهید فتحی ورامین گفت: در روز اول این مسابقات، تیم‌های شهدای ورامین و اسوه به مصاف هم رفتند که دو تیم به نتیجه مساوی رضایت دادند.

وی در ادامه بیان داشت: در روز دوم، تیم شهرداری که از بازیکنان لیگ دسته دو کشور استفاده می‌کرد، موفق شد به سختی با کسب نتیجه 3 بر 2 از سد تیم جوان و آینده‌دار شهید فتحی گذشت.

این گزارش حاکی است، امروز نیز تیم‌های اسوه و شهید خدادوست از ساعت 17 در ورزشگاه شهید فتحی واقع در کلاته به مصاف هم خواهند رفت.

مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی شهید فتحی ورامین در پایان تصریح کرد: این سری از مسابقات یادواره شهید مطهری و بزرگداشت مقام معلم به همت باشگاه فرهنگی و ورزشی شهید فتحی به مدت 20 روز برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/2462/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول