اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی:

تغییر نام خلیج فارس فریب دشمن برای منحرف کردن ذهن جهان از فلسطین است

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: نام فارس بر تارک تاریخ بشر می‌درخشد اما تلاش‌های مستکبران برای عوض کردن اسم خلیج فارس تنها برای منحرف کردن ذهن جهانیان از مسئله فلسطین است.

تغییر نام خلیج فارس فریب دشمن برای منحرف کردن ذهن جهان از فلسطین است

حسینعلی حاجی دلیگانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: خلیج فارس همیشه به همین نام خوانده می‌شده است و تمام مستندات تاریخی گواه بر این قضیه است.

وی افزود: به یقین تلاش‌های ایادی استکبار برای عوض کردن نام این خلیج هرگز به نتیجه نمی‌رسد چرا که ملت ایران همواره پشتیبان مسئولان هستند برای دفاع از حقوقشان هستند و اجازه نمی‌دهند به این حق دیرینه خدشه‌ای وارد شود.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در صحنه بودن مردم بهترین شیوه دفاع از این حق ملت ایران است، تاکید کرد: تمام اقدامات مستکبران در راستای پیدا کردن مدعیانی برای خلیج‌ فارس برای منحرف کردن توجه ملل منطقه از موضوع فلسطین است چرا که نظام جمهوری اسلامی ایران مرزهای جغرافیایی منطقه را درنوردیده است و خط مقدم مبارزه خود را دفاع از فلسطین اشغالی در برابر استکبار قرار داده است که مستکبران این مسئله را برنمی‌تابند.

انتهای پیام/63008/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول