اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فریدن:

ساختار فعلی خرید و توزیع آرد در فریدن نیازمند بازبینی است

فرماندار فریدن گفت: ساختار فعلی خرید و توزیع آرد شهرستان نیازمند بازبینی و اصلاحاتی است که باید براساس بازدیدها و گزارشات مردمی بررسی و اصلاح شود.

ساختار فعلی خرید و توزیع آرد در فریدن نیازمند بازبینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان فریدن، امیر هادی پیش از ظهر امروز در جلسه قرارگاه عدالت اتخاذ تصمیم و اقدامات فوریتی در حوزه کنترل عوامل مزاحم و تأثیرگذار منفی بر اقلام بازار را مهم بیان کرد و افزود: تصمیمات و اقدامات کنترل بازار باید تاثیرگذار باشد.

فرماندار فریدن خواستار جبران کاستی‌ها شد و اظهار کرد: ساختار فعلی خرید و توزیع آرد شهرستان نیازمند بازبینی و اصلاحاتی است که باید براساس بازدیدها و گزارشات مردمی بررسی و اصلاح شود.

در این جلسه علیرضا گوهری معاون فرماندار به اثر باز دارندگی بازرسی‌ها اشاره داشت و خواستار برنامه‌ریزی دقیق و منظم در این مورد شد.

برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه بازاریان، اقدام اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان برای خرید ترازوی دیجیتالی و هماهنگی اداره صنعت، معدن و تجارت با مجمع و شهرداری برای خرید و نصب تلویزیون شهری و همچنین اطلاع رسانی به مردم از مصوبه‌های این جلسه بود.

محمد علی عرب صالحی سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فریدن ضمن اشاره به تعداد یک هزار 362 بازرسی در سه ماهه آخر سال 91 تأکید کرد: در این بازرسی‌ها تعداد 77 مورد پرونده تشکیل شده و مبلغ کل تخلف در این سه ماهه 776 میلیون و 285 هزار و728 ریال است.

وی افزود: این تخلفات در زمینه‌های گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، کالاهای غیر بهداشتی، احتکار، عدم صدور صورتحساب و عرضه خارج شبکه گزارش شده و تعداد هفت مورد مغاره هم به دلیل تخلف پلمب شد.

انتهای پیام/2301/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول