اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کشور

لیگ دوچرخه‌سواری نقش جهان در دو رشته برگزار می‌شود

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان گفت: برای نخستین بار در کشور لیگ دوچرخه‌سواری استانی نقش جهان در دو رشته کورسی و کوهستان برگزار می‌شود.

لیگ دوچرخه‌سواری نقش جهان در دو رشته برگزار می‌شود

کیوان لیمویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: لیگ دوچرخه‌سواری قهرمانی استان با نام نقش جهان برای نخستین بار در کشور در دو قسمت کورسی و کوهستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جمعه هفته جاری مرحله دوم رقابت‌های کورسی در رشته تایم تریل انفرادی برگزار می‌شود، تصریح کرد: این مسابقه‌ها در شاهین‌شهر و جاده اختصاصی نیروگاه شهید منتظری برگزار می‌شود و تاکنون 12 تا 13 تیم برای این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند.

 رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان با بیان اینکه مرحله نخست کوهستان در کاشان برگزار شد، تاکید کرد: مرحله دوم نیز در تاریخ 20/2/92 در نجف‌آباد برگزار می‌شود.

وی در ادامه به اعزام تیم دوچرخه‌سواری استان به رقابت‌های لیگ برتر کورسی اشاره کرد و گفت: حسین ناطقی، موسی مصطفوی و علی ریاحی دوچرخه‌سواران ملی‌پوش و برجسته اصفهانی نیز در قالب تیم هیئت دوچرخه‌سواری استان در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده‌اند.

لیمویی تاکید کرد: در شش ماه اخیر همدلی بسیار خوبی میان جامعه دوچرخه‌سواری اصفهان شکل گرفته که در صورتی‌که این رفاقت و همدلی بیشتر شود شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر این رشته در استان می‌شویم.

انتهای پیام/63020/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول