اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی:

رمز پیروزی ما اقتدای امت به امام است/ خاکریزها به داخل خانه‎ها منتقل شده است

استاندار خراسان‎‌رضوی گفت: رمز پیروزی ما در انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و گذشتن از فتنه‌ها است که با اقتدای امت به امام خودشان محقق شده است.

رمز پیروزی ما اقتدای امت به امام است/ خاکریزها به داخل خانه‎ها منتقل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسین فروزان‌مهر، ظهر امروز در دومین دوره نکوداشت سروقامتان ناجا در مجتمع آموزشی رفاهی سجاد اظهار کرد: جانبازان و ایثارگران نیروی انتظامی در تمام عرصه‎ها، حماسه‎های بیادماندنی را ایجاد کردند.

وی افزود: نیروهای انتظامی پیش‎قراولان عرصه نظم و امنیت در جامعه هستند، امنیت امروزی ما مرهون رشادت‎ها و دلاوری‎های این نهاد شایسته و ایثارگر است.

استاندار خراسان‎رضوی با بیان اینکه جنگ حق و باطل تمامی ندارد و عرصه دفاع همچنان باقی است، ادامه داد: یک زمان در شکل جنگ تحمیلی به دفاع از میهن پرداختیم و اکنون به شکل دیگری باید به این دفاع جامه عمل بپوشانیم.

فروزان‌مهر با اشاره به اینکه جنگ گذشته راحت‎تر از جنگ‎های امروزی است، امروز دشمن قوی‎تر شده و درصدد است از طریق تدابیر مختلف اقتصاد ما را نشانه برود، تأکید کرد: در مقابل حق مسلم هر ایرانی، دشمنان اسلام و ایران با اجرای تحریم‎ها و قطعنامه‎ها سعی کردند، عرصه را تنگ‎تر کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان به این امید تلاش می‎کنند که ما را از مواضع منطقی خود عقب برانند، اما با توجه به دشمن شناسی در ملت ما، تاکنون نتوانسته‏‌اند به این نیتشان برسند، ابراز داشت: ما به‎ عنوان افرادی که از قافله شهادت جامانده‌‏ایم، وظیفه و رسالت سنگینی داریم.

فروزان‌مهر با یادآوری هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: مسئولیت‎هایی که امروز به ما رسیده، امانت‌هایی از شهدا در دستان ماست که باید از آن پاسداری کنیم.

استاندار خراسان‎رضوی متذکر شد: در حالیکه فتنه‎های دشمن در این شرایط زیادتر شده و خاکریزها به داخل خانه‎ها منتقل شده، باید به شهدا توسل کنیم و از آنها بخواهیم ما را تنها نگذارند.

وی با اشاره به انتخابات دور یازدهم ریاست جمهوری بیان داشت: امیدواریم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی نامگذاری شده، گام‎های مستحکمی در این رابطه برداریم.

فروزان‌مهر تصریح کرد: حماسه سیاسی، حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو است و حضور مردم مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی است.

وی در پایان تأکید کرد: خدمتگزاران ملت سعی دارند با نهایت تلاش در راستای حفظ و صیانت آرا بهترین انتخابات را رقم بزنند.

انتهای پیام/70005/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول