اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست نمایندگی کار و رفاه اجتماعی خوانسار خبر داد

پیشرفت 90 درصدی مسکن مهر خوانسار

سرپرست نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوانسار گفت: 703 واحد مسکن مهر با هزینه‌ای بالغ دو میلیارد تومان در خوانسار در حال احداث است که بعضی از واحدهای مسکونی 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و به زودی تحویل متقاضیان می‌شود.

پیشرفت 90 درصدی مسکن مهر خوانسار

حبیب‌الله فرهمند در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان بیان کرد: 703 واحد مسکن مهر با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد تومان در خوانسار در حال احداث است که بعضی از واحدهای مسکونی 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و درآینده نزدیک تحویل متقاضیان می‌شود و درصورتی که اعضا آورده خود را تکمیل کنند سایر واحدها نیز به آنها تحویل داده می‌شود.

وی افزود: با توجه به میزان جمعیت این شهرستان استقبال مردم از مسکن مهر خوب بوده است.

سرپرست نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوانسار با بیان اینکه واحدهای ساخته شده مسکن مهر به صورت آپارتمان‌های شش طبقه بوده است، تأکید کرد: با توجه به بافت قدیمی شهرستان احداث آپارتمان‌های بلند مرتبه گامی موثر در پیشرفت و فرهنگ آپارتمان نشینی محسوب می‌شود.

فرهمند گفت: در شهرستان خوانسار 10 شرکت تعاونی مسکن مهر به فعالیت مشغول هستند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان خرداد ماه عملیات ساختمانی 40 بلوک با 200 واحد مسکونی به اتمام برسد و تحویل متقاضیان شود.

انتهای پیام/63014/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول