اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

24 خرداد

270 شعبه أخذ رأی در شهرستان کهگیلویه دایر می‌شود

فرماندار کهگیلویه گفت: در راستای برگزاری باشکوه سه انتخابات اثرگذار در شهرستان اقدامات لازم صورت گرفته است و در 24 خردادماه، 270 شعبه أخذ رأی کار جمع‌آوری آرای مردم را انجام خواهند داد.

270 شعبه أخذ رأی در شهرستان کهگیلویه دایر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، تا برگزاری بزرگترین حماسه سیاسی کشور زمان زیادی نمانده است و در استان کهگیلویه و بویراحمد به خاطر همزمانی سه انتخابات ملی، استانی و محلی حساسیت این موضوع فراتر است.

ابراهیم جعفری در جلسه ستاد انتخابات کهگیلویه، از آمادگی کامل هیئت اجرایی انتخابات شهرستان برای برگزاری این رویداد اساسی خبر داد و گفت: جلسات مختلف در زمینه برنامه‌ریزی برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات به صورت مستمر تشکیل شده است.

فرماندار کهگیلویه با یادآوری تعداد حوزه‌های شهری و روستایی برای برگزاری انتخابات اظهار داشت: 270 شعبه أخذ رأی در سطح شهرستان دایر خواهد شد.

وی 56 مورد از این شعب را ثابت شهری دانست و ادامه داد: 214 شعبه روستایی به صورت سیار و ثابت، کار جمع‌آوری آرای مردم را انجام خواهند داد.

جعفری افزود: کمیته‌های شش‌گانه تشکیل و تعداد شعب و محل استقرار آن‌ها در بخش‌ها و مراکز شهرها نیز مشخص شده است.

وی کمیته‌های شش‌گانه انتخابات کهگیلویه را پشتیبانی، اطلاع‌رسانی، حمل‌و‌نقل، فناوری، امنیتی و دبیرخانه انتخابات عنوان کرد.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه، بی‌طرفی هیئت اجرایی در انتخابات را یک اصل مهم تلقی کرد و خاطرنشان کرد: کلیه عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان، امانتداری، قانونمداری و عدالت‌محوری را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند.

جفری گفت: دعوت از معتمدین شهرستان و بخش‌های تابعه و انتخاب 270 نفر به ‌عنوان هیئت اجرایی انتخابات ریاست‌جمهوری، خبرگان و شوراها از دیگر اقدامات صورت گرفته در ستاد انتخابات کهگیلویه به شمار می‌آید.

وی با تبریک سالروز تشکیل شوراها نیز اظهار داشت: 137 نفر به عنوان کاندیدای شوراهای شهر و 965 نفر به عنوان شوراهای روستایی ثبت‌نام کرده‌اند.

جعفری با اشاره به نقش زنان در مدیریت جامعه یادآور شد: 30 زن به عنوان کاندیدای ورود به شوراهای روستایی و دو نفر نیز در شوراهای شهر در کهگیلویه نام‌نویسی کرده‌اند.

انتهای پیام/82016/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول