اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فنی اداره کل دامپزشکی آذربایجان‌غربی اعلام کرد

وجود 420 پروانه اشتغال به حمل شیر در آذربایجان‌غربی

معاون فنی اداره کل دامپزشکی آذربایجان‌غربی گفت: 420 خودرو در آذربایجان‌غربی دارای پروانه اشتغال به حمل شیر هستند.

وجود 420 پروانه اشتغال به حمل شیر در آذربایجان‌غربی

حسین دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: آذربایجان‌غربی از استان‌هایی است که اقدام به حذف بیدون‌های پلاستیکی به منظور حمل شیر کرده است.

وی بر حفظ بهداشت شیر در حین جابه‌جایی تاکید کرد و گفت: حمل شیر در آذربایجان‌غربی از مسیر روستا به مراکز جمع‌آوری شیر با بیدون‌های آلومینیومی و از این مراکز تا کارخانجات تولید فرآورده‌های لبنی با خودروهای مجهز به تانکرهای دو جداره استیل دار انجام می‌شود.

دهقان با اشاره به حمل محموله‌های منجمد خام دامی با خودروهای یخچال دار با قابلیت تولید برودت منفی 18 درجه سانتی‌گراد به سایر استان‌های کشور، گفت: فرآورده‌های خام دامی سرد نیز به وسیله خودروهای یخچال دار با قابلیت تولید برودت منفی چهار الی هشت درجه سانتی‌گراد حمل می‌شوند.

معاون فنی اداره کل دامپزشکی آذربایجان‌غربی افزود: تمام جابه‌جایی‌های فرآورده‌های خام دامی در محل بارگیری در شبکه یکپارچه قرنطینه کشور ثبت می‌شوند.

وی ادامه داد: خودروهای حمل فرآورده‌های خام دامی دارای کد رهگیری هستند بنابراین می‌توان کلیه محموله‌ها را از مبدأ به سمت مقصد رصد کرد.

دهقان ابراز داشت: 420 خودرو در آذربایجان‌غربی دارای پروانه اشتغال به حمل شیر هستند و بیش از 200 دستگاه خودرو به سیستم‌های تبریدی مجهز هستند.

انتهای پیام/61010/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول