اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان صورت گرفت

افتتاح نخستین نمایشگاه بزرگ هوشمندسازی مدارس کنگان

پیش از ظهر امروز و با حضور مسئولان نخستین نمایشگاه بزرگ هوشمندسازی مدارس کنگان گشایش یافت.

افتتاح نخستین نمایشگاه بزرگ هوشمندسازی مدارس کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، پیش از ظهر امروز نمایشگاه دستاوردهای مدارس در زمینه تجهیزات هوشمندسازی، محتواهای الکترونیکی تولید شده در مدارس با حضور فرماندار، مدیرآموزش و پرورش و اعضاء شورای آموزش و پرورش کنگان در مرکز آموزشی دبیرستان فرزانگان کنگان افتتاح شد.

رئیس آموزش و پرورش کنگان در این آیین اظهار داشت: این نمایشگاه با عنوان رویکرد آموزشی تجهیزات هوشمندسازی و گسترش فرهنگ هوشمندسازی برگزار شده که امیدوار هستیم مورد استقبال چشمگیر بازدیدکنندگان و علاقمندان قرار بگیرد.

عباس شریف به اهداف برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه توسعه و گسترش فرهنگ هوشمندسازی مدارس و آشنایی هر چه بیشتر اولیاء، معلمان و دانش‌آموزان با فرایند هوشمندسازی در مدارس و تجلیل از مدارس فعال در این زمینه است.

رئیس آموزش و پرورش کنگان در زمینه استقبال دانش‌آموزان و معلمان از این نمایشگاه گفت: با توجه به ارسال بخشنامه برگزاری این نمایشگاه به مدارس تاکنون دستاوردهای بسیار زیادی در حوزه نرم‌افزار و سخت‌افزار از قبیل انواع برنامه‌های نرم‌افزاری، دست ساخته‌های دانش‌آموزان و معلمان در زمینه هوشمندسازی، اختراعات آنها به دبیرخانه نمایشگاه ارسال شده که امروز با حضور اعضاء شورای آموزش و پرورش افتتاح و مورد بازدید آنها قرار گرفت.

وی اضافه کرد: این دستاوردها شامل 35 پروژه نرم‌افزاری محتوای الکترونیک، 70 دست ساخته دانش‌آموزان و سه اثر اختراعی شامل آبگرمکن، جاروبرقی، صندلی کاغذی با ظرفیت تحمل بیش از 50 کیلوگرم وزن و همچنین در این نمایشگاه دانش‌آموزان با کار به‌وسیله تابلوهای هوشمند و نیمه هوشمند به‌طور مستقیم آشنا شدند.

شریف بیان کرد: از جلوه‌های خاص این نمایشگاه بخش ماکت‌سازی ساختمان و تحقیق و پژوهش در زمینه‌های مختلف است که توسط دانش‌آموزان مدرسه راهنمایی پروین اعتصامی طراحی و به معرض دید علاقه‌مندان در نمایشگاه گذاشته شده است.

وی گفت: این نمایشگاه به مدت یک هفته قابل بازدید علاقمندان در مرکز آموزشی دبیرستان فرزانگان است.

انتهای پیام/2451/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول