اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی آموزش و پرورش کرمانشاه خبر داد

هوشمندسازی 1741 کلاس در کرمانشاه

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: بر اساس سامانه گزارشگری آنلاین تاکنون 1741 کلاس در استان کرمانشاه هوشمند شده‌اند.

هوشمندسازی 1741 کلاس در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الله الماسی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 323 هزار و 583 دانش آموز در 15 هزار و 61 کلاس مشغول به تحصیل هستند.

الماسی با بیان اینکه 323 هزار و 583 آموزشگاه در خدمت دانش آموزان در تمام مقاطع تحصیلی دولتی و غیرانتفاعی هستند، تصریح کرد: از این تعداد 151 هزار و 702 دانش آموز دختر و 171 هزار و 881 دانش آموز پسر هستند.

الماسی با بیان اینکه در تلاش هستیم در دوره 6 ساله ابتدایی هر جا که امکان داشت، به 2 بخش تفکیک کنیم، بیان داشت: پایه‌های اول، دوم و سوم ابتدایی در یک فضای آموزشی و چهارم، پنجم و ششم نیز در فضایی دیگر آموزش ببینند.

وی خاطر نشان کرد: در گذشته حوزه‌های یادگیری 8 حوزه بود که 3 حوزه جدید کار و فناوری، تفکر و پژوهش و آداب مهارت زندگی به این حوزه‌ها افزوده می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: امسال سازماندهی معلمان در استان کرمانشاه انجام نمی‌شود، مگر در برخی شهرستان‌ها که بر اساس ضرورت ممکن است انجام شود.

وی در ادامه به هوشمندسازی مدارس استان اشاره کرد و گفت: 1741 کلاس مجهز به تسهیلات هوشمندسازی شده‌اند و 769 مدرسه نیز در مسیر هوشمندسازی قرار دارند.

الماسی با بیان اینکه محدودیت اعتبارات و شرایط اقتصادی باعث شد که استان کرمانشاه در امر هوشمندسازی نسبت به استان‌های دیگر عقب بماند، خاطر نشان کرد: تا پایان برنامه پنجم توسعه باید تمامی مدارس استان هوشمندسازی شوند.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده بنا داریم  تا خرداد ماه سال‌جاری کلاس‌های هوشمندسازی شده را به مرز 2 هزار کلاس برسانیم.

وی افزود: 3 هزار نفر از معلمان استان کرمانشاه دوره محتوای الکترونیک را گذرانده‌اند و تمامی مدارس استان متصل به اینترانت هستند.

انتهای پیام/2700/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول