اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان امداد و نجات در گفت‌وگو با فارس خبر داد

صدور شناسنامه‌های امدادی برای زلزله‌زدگان / 60 پس لرزه در شهرستان دشتی

رئیس سازمان امداد و نجات کشور از صدور شناسنامه‌های امدادی برای زلزله‌زدگان دشتی خبر داد و گفت: تعداد پس لرزه‌های زلزله در شهرستان دشتی به 60 پس لرزه رسید.

صدور شناسنامه‌های امدادی برای زلزله‌زدگان / 60 پس لرزه در شهرستان دشتی

محمود مظفر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی با اشاره به وضعیت امدادرسانی به زلزله‌زدگان اظهار داشت: پس از تشکیل ستاد مدیریت بحران، استان‌های معین همجوار بوشهر را برای امدادرسانی بسیج کردیم.

وی افزود: با کمک نیروهای امدادی در استان‌های همجوار، امکانات مورد نیاز به مناطق زلزله‌زده ارسال کردیم و اقدامات امداد و نجات هم به پایان رسیده است.

رئیس امداد و نجات کشور گفت: مجروحان حادثه اکثر در مراکز درمانی شهرستان دشتی به صورت سرپایی مداوا شدند اما 80 مجروح وضعیت حادی داشتند که دانشگاه علوم پزشکی وظیفه درمان آنان را بر عهده گرفت.

مظفر تصریح کرد: نیروهای امدادی از استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و چهار محال و بختیاری نیز به کمک زلزله‌زدگان در استان بوشهر شتافتند.

صدور شناسنامه‌های امدادی برای زلزله‌زدگان

مظفر از صدور شناسنامه امدادی برای زلزله‌زدگان خبر داد و گفت: این کار انجام دادیم تا اقلام مورد نیاز زلزله‌زدگان در اسرع وقت در اختیار آنان قرار گیرد.

وی گفت: اولویت فعلی ما بازسازی واحدهای مسکونی است و بنیاد مسکن مسئولیت این کار را بر عهد گرفته و در حال شناسایی خانه‌های آسیب دیده است.

مظفر گفت: همچنین در تلاش هستیم تا خسارت‌ها و آسیب‌ها را شناسایی کرده تا درخواست اعتباری از دولت داشته باشیم.

تخریب 100 درصدی 12 روستا در شهرستان دشتی

مظفر از تخریب 100 درصدی 12 روستا در شهرستان دشتی خبر داد و گفت: برآورد اولیه تخریب 750 خانه به صورت 100 درصد است که تلاش‌ها برای بازسازی آن ادامه دارد.

انتهای پیام/66006/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول