اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ممدوحی:

الگوبرداری از غرب منتهی به سقوط می‌شود

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: رشد زنان در جامعه منوط به الگوبرداری از شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) است و الگو گرفتن از غرب منتهی به سقوط می‌شود.

الگوبرداری از غرب منتهی به سقوط می‌شود

آیت‌الله حسن ممدوحی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: روز زن یعنی روز تعلیم عفاف و حجاب و روز انتخاب الگو برای بانوان است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه قرار دادن روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) به‌عنوان روز زن، ایده بسیار خوبی بوده، ادامه داد: زن در صورتی در جامعه رشد می‌کند که رفتارش شباهت بیشتری به رفتار حضرت فاطمه (س) داشته باشد.

ممدوحی خاطر نشان کرد: الگوبرداری از شخصیت و زندگی حضرت فاطمه (س) راه سعادت برای دختران و زنان است.

وی تاکید کرد: بانوان به‌جای تقلید از الگوهای نامناسب، ملاک حرکت خود را شخصیت معصوم قرار دهند و موفقیت در این است که به الگوهای مکتب خود را نگاه بیندازیم و نگاه‌ کردن به الگوهای غرب منتهی به سقوط خواهد شد.

ممدوحی با تاکید بر اینکه زنان در جامعه ما، عفاف را باور دارند، تصریح کرد: وضعیت جامعه اسلامی با سایر نقاط دنیا قابل مقایسه نیست و غرب از ما الگو گرفته است و تا چند قرن پیش در بربریت عجیبی به سر می‌برده است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری ریشه تمدن و علمیت غرب را از اسلام عنوان کرد و بیان داشت: وضعیت ناهنجاری‌های اخلاقی که غالبا در غرب وجود دارد مولد اندیشه‌ها و سیاست‌های شوم و پلید شهوانی است.

انتهای پیام2700/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول