اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز

پانزدهمین دورۀ جشنواره لاله‌ها آغاز به کار کرد

پانزدهمین دوره جشنواره لاله‌ها در آسارای کرج آغاز به کار کرد.

پانزدهمین دورۀ جشنواره لاله‌ها آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، بخشدار آسارا عصر امروز در مراسم آغاز به کار این جشنواره که در باغ لاله گرماب افتتاح شد اظهار داشت: استعدادها و ظرفیت‌های ویژه بخش آسارا نباید نادیده گرفته شود.

محسن محمدی تأکید کرد: این بخش یکی از مهم‌ترین مناطق مهم گردشگری محسوب می‌شود که در صورت توجه به این بخش می‌توانیم از جاذبه‌های گردشگری این بخش استفاده بیشتری کنیم.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون در حدود 10 باغ لاله در روستاهای این بخش دایر شده است.

در ادامه این مراسم عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی نیز طی سخنانی بر توسعه و ایجاد این گونه محیط‌ها تأکید کرد و گفت: هرساله با برگزاری این جشنواره تعداد بسیاری از مردم از سراسر کشور به این استان سفر می‌کنند که این مهم در جذب گردشگر بسیار تأثیرگذار بوده است.

وی در ادامه سخنان از بهره‌برداری فاز یک آزادراه تهران ـ شمال تا پایان سال خبر داد و افزود: بازگشایی این محور علاوه بر مرتفع شدن مشکلات ترافیکی نقش مهمی در آسان‌تر شدن تردد علاقمندان به این جاده زیبا دارد.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه حماسه بزرگ 24 خرداد را در پیش داریم ادامه داد: همه ما باید آماده شویم تا در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در 24 خرداد حضوری فعال داشته باشیم .    

این جشنواره از امروز تا 20 اردیبهشت از ساعت 9 صبح لغایت 18 و در روزهای جمعه و ایام تعطیل از ساعت 8 لغایت 13 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

انتهای پیام/2302/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول