اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی البرز خبر داد

برگزاری جشنواره لاله‌ها در البرز

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،‌ صنایع‌دستی و گردشگری استان البرز از میهمانی لاله‌ها خبر داد و گفت: جشنواره لاله‌ها اردیبشهت ماه در کرج برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره لاله‌ها در البرز

احمد ترکاشوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: نیمه نخست اردیبهشت امسال پانزدهمین جشنواره لاله‌ها در استان البرز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم در سراسر کشور از برگزاری این جشنواره در البرز طی سال‌های گذشته افزود: براساس تجربیات سال‌های گذشته با برپایی جشنواره لاله‌ها در استان البرز مردم از سراسر کشور برای بازدید از این جشنواره به استان البرز سفر کرده و در میهمانی لاله‌ها شرکت می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه جشنواره لاله‌ها هر سال در اردیبهشت ماه و به مدت دو هفته در روستای گرماب بخش آسارا برپا می‌شود، خاطرنشان کرد: در مدت برگزاری این جشنواره طی 13 روز در سال گذشته 520 هزار گردشگر داخلی و خارجی از آن دیدن کردند.

*برپایی بازارچه صنایع‌دستی

ترکاشوند در ادامه سخنان خود از برپایی بازارچه صنایع‌دستی در حاشیه برگزاری پانزدهمین جشنواره لاله‌ها در سال‌جاری خبر داد و گفت: سال گذشته نیز در حاشیه این جشنواره رونمایی از تمبر اختصاصی استان را داشتیم.

انتهای پیام/2302/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول