اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در لرستان:

سیره شهدا همان سیره فاطمه زهرا (س) است

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: سیره شهدا همان سیره فاطمه زهرا (س) است.

سیره شهدا همان سیره فاطمه زهرا (س) است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی، ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر پاک دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان خرم‌آباد ضمن تسلیت شهادت فاطمه زهرا (س) و تقدیر و تشکر از همه اقشار مختلف مردم به ویژه مردم شهرستان خرم‌آباد در مراسم استقبال از شهدای گمنام اظهار داشت: عزت، شرف، کرامت و منزلت ما از آن این شهیدان عزیز است.

وی افزود: شهدا دارای ویژگی‌های فراوانی هستند که یکی از این ویژگی‌ها این است که آنها زنده هستند و به جامعه حیات می‌‌بخشند. شهدا در طول تاریخ حماسه آفرین، ایثارگر، جهادگر و ... بودند.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: یکی از درس‌های مهم شهدا این است که ما بدانیم حیات ما به خون شهیدان است. هرگاه شهیدی را در شهر و در ولایتی تشییع می‌کنند آنجا حیاتی دوباره می‌یابد.

وی بیان کرد: حرف شهدا امروز حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی است که ما وظیفه داریم در این زمینه تلاش و کوشش کنیم. حرف امام راحل آن زمان به این شهدا این بود که در سایه استقامت و ایستادگی به پیروزی می‌رسیم و این چنین شد.

حجت‌الاسلام میرعمادی خاطرنشان کرد: شهدا امروز در سالروز فاطمه زهرا (س) به ما می‌گویند که از مادرشان فاطمه زهرا (س) درس بگیریم و از ولایت دفاع کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: شهدا امروز بستر حماسه‌سازی را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا فراهم کرده‌اند.

حجت‌الاسلام میرعمادی تصریح کرد: شهدا در دفاع از انقلاب اسلامی حماسه آفریدند و انتظار دارند به دعوت مقام معظم رهبری لبیک گفته و حماسه‌ای خلق کنیم که توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شود.

وی در ادامه از دانشگاه آزاد اسلامی خرم‌آباد، دانشجویان، اداره کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و همه اقشار مختلف مردم در این مراسم تقدیر و تشکر کرد.

لازم به ذکر است پیکر پاک دو شهید گمنام ظهر امروز با حضور بی‌نظیر مردم لرستان در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان خرم‌آباد تشییع و تدفین شد.

انتهای پیام/2304/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول