اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرج:

زنان مسلمان الگویی بزرگ چون فاطمه زهرا (س) دارند

امام جمعه کرج گفت: زنان مسلمان الگویی بزرگ چون فاطمه زهرا (س) را دارند.

زنان مسلمان الگویی بزرگ چون فاطمه زهرا (س) دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن کازرونی ظهر امروز در آیین عزاداری دخت نبی مکرم اسلام که در کرج برگزار شد اظهار داشت: زنان و دختران جامعه اسلامی الگویی بزرگ چون فاطمه (س) را دارند لذا با الگوپذیری از ایشان می‌توانند در بسیاری از مشکلات خود پیروز باشند.

وی ادامه داد: حضرت زهرا (س) دارای ویژگی‌های اخلاقی بسیار مهمی است که اگر از این الگوها تأثیرپذیری داشته باشیم، می‌توانیم موفق‌تر عمل کنیم.

امام جمعه کرج با بیان اینکه امروز دشمن با ترویج فرهنگ غلط خود در نظر دارد تا الگوهایی دیگر را در جوامع مختلف به ویژه جوامع اسلامی ترویج دهد افزود: زنان و دختران ما باید حجاب و پاکدامنی را از فاطمه زهرا (س) الگو بگیرند و به الگوهایی وارداتی دشمن توجهی نداشته باشند.

کازرونی با بیان اینکه رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس برای شرف و ناموس کشور به مبارزه و مقابله با دشمن پرداختند، تأکید کرد: رزمندگان اسلام با از خودگذشتگی و ایثار با حضور در جبهه‌ها اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور توسط دشمنان تصرف شود.

وی ادامه داد: لذا امروز ما موظف هستیم که آرمان‌ها و اهداف شهدا را زنده نگه داریم و به آنها وفادار بمانیم.

این مسئول گفت: خداوند سیره و سیرت برخی بانوان پاکدامن مانند حضرت مریم (س) و حضرت فاطمه زهرا (س) را الگوی جامعه انسانی و حتی مردان قرار داده است.

کازرونی در ادامه این مراسم به حضور دو پیکر شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در این استان اشاره کرد و گفت: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمن ایستادگی کردند و با شجاعت و دلاورمردی دشمنان را به زانو درآوردند.

عضو خبرگان رهبری افزود: امروز وظیفه ما است تا ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم و با انتقال ارزش‌های دوران هشت سال دفاع مقدس به نسل امروز و آینده یاد و خاطره آنان را برای همیشه تاریخ زنده نگه داریم.

انتهای پیام/2302/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول