اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر کرج:

بخش فرهنگی در کرج باید ارتقا پیدا کند

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر کرج گفت: باید تدابیر لازم را برای ارتقای بخش فرهنگی در کلانشهر کرج انجام داد.

بخش فرهنگی در کرج باید ارتقا پیدا کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، داوود وحیدی امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی که در فردیس کرج برگزار شد افزود: کلانشهر کرج برای توسعه فرهنگ نیازمند اجرای برنامه‌های فرهنگی است لذا باید برنامه‌های جامعی را برای این مهم در نظر بگیریم.

وی ادامه داد: کرج دارای پتانسیل‌های فراوانی در بخش فرهنگی است که باید برای پرورش این پتانسیل‌ها تلاش بسیاری کرد.

این مسئول با بیان این که استعدادهای زیادی نیز در این زمینه در کرج وجود دارد افزود: توسعه فرهنگ‌سراها و مراکز فرهنگی در کرج نیز ضروری است.

وی در ادامه سخنان خود به نزدیک شدن انتخابات اشاره کرد و گفت: تحقق حماسه سیاسی در گرو مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات است.

وحیدی تأکید کرد: انتخابات پیش‌رو اوج حماسه سیاسی ملت ایران است که آزمون این حماسه بزرگ هم‌زمان با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در 24 خرداد ماه رقم خواهد خورد.

وی اظهار داشت: انتخابات به عنوان یک حماسه سیاسی بزرگ باید به شکلی برگزار شود که همچون گذشته در تاریخ کشور و اذهان عمومی ماندگار بماند.

این مسئول اضافه کرد: باید تمام دستگاه‌ها و مراکز تأثیرگذار از جمله مدارس، مساجد، پایگاه‌های بسیج مقدمات کار را برای هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات فراهم نمایند.

*تأسیس دفتر نمایندگی بنیاد  مهدویت در منطقه فردیس

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر کرج در ادامه سخنان خود به تأسیس دفتر نمایندگی مهدویت در فردیس اشاره کرد و گفت: این دفتر که فعالیت خود را از سال گذشته آغاز کرده است نیازمند پشتیبانی و حمایت مالی مسئولان در راستای توسعه و ترویج فرهنگ مهدویت برای مقابله با جنگ نرم دشمن است و مسئولین موظف به کارگیری تمام امکانات در این راستا هستند.

وی افزود: آشنا کردن نسل جوان با آرمان‌ها، ارزش‌ها و باورهای بنیادین فرهنگ والای مهدوی زمینه ساز استقرار و برپایی حکومت سراسر عدل منجی موعود است.

انتهای پیام/2302/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول