اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر صنایع منطقه آزاد چابهار خبر داد

ایجاد صنایع نساجی در منطقه آزاد چابهار

مدیر صنایع منطقه آزاد چابهار گفت: سازمان منطقه آزاد چابهار در نظر دارد به منظور آموزش نیروهای متخصص، زمینه را برای ایجاد صنایع نساجی در منطقه فراهم کند.

ایجاد صنایع نساجی در منطقه آزاد چابهار

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی وامور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار، مجتبی اسدی اظهار داشت: در سال 1391، تمایل سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در صنعت نساجی و پوشاک افزایش داشته است.

وی افزود: در سال گذشته که با نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده بود، تعداد چهار واحد تولیدی در زمینه تولید انواع پوشاک در منطقه آزاد چابهار فعالیت خود را آغاز کردند که از این تعداد دو واحد تولیدی محل فعالیت خود را از خارج کشور (امارات متحده عربی و پاکستان) به منطقه آزاد چابهار جابه‌جا کرده‌اند.

مدیر صنایع منطقه آزاد چابهار با بیان اینکه برای این واحدهای تولیدی مجموعاً بیش از 30 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده بیان داشت: از این طریق موجبات اشتغال حدود 90 نفر در منطقه آزاد چابهار فراهم شده است.

اسدی افزود: صنعت نساجی و پوشاک یک صنعت کاربر است که حجم قابل توجهی از فعالیت‌های مناطق آزاد و پردازش صادرات را در جهان به خود اختصاص می‌دهد لذا انتظار می‌رود توسعه این صنعت در منطقه آزاد چابهار اشتغال قابل توجهی را برای نیروهای کار ساده فراهم آورد.

وی متذکر شد: سازمان منطقه آزاد چابهار با توجه به رشد تقاضا برای ایجاد صنایع نساجی در صدد است با برنامه‌ریزی به منظور آموزش نیروهای متخصص، زمینه را برای ایجاد و شکوفایی این صنعت در منطقه فراهم سازد.

مدیر صنایع منطقه آزاد چابهار از درخواست سرمایه‌گذاران جدید برای تولید انواع پوشاک زنانه و مردانه و لباس‌های طرح‌دار گلدوزی شده که در حال طی مراحل راه‌اندازی واحد تولیدی خود در منطقه آزاد چابهار هستند، خبر داد.

انتهای پیام/75003/ن/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول