اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان اردیبهشت ماه

سد سورک چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری می‎شود

مدیرعامل سابق شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: پیش‌بینی می‎شود سد سورک در این استان تا پایان اردیبهشت ماه جاری با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد.

سد سورک چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، شکرالله عباسی پیش ازظهر امروز در مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه‌ای این استان اظهار کرد: با بهره‌برداری از سد سورک 25 میلیون مترمکعب آب استحصال می‎شود.

وی با بیان اینکه با تکمیل این سد آب مورد نیاز برای اراضی کشاورزی پایین دست تأمین می‎شود، گفت: پیش‌بینی می‎شود این سد در پایان ماه جاری با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری خواهد رسید.

عباسی با اشاره به طرح‌های مهم آبرسانی در دست اجرای این شرکت، افزود: اخذ مجوز اختصاص آب در حوزه زاینده‌رود و کارون و اخذ مجوز اجرای پروژه انتقال آب بن ـ بروجن از اقدامات مهم این شرکت در زمان تصدی این سمت بوده است.

مدیرعامل سابق شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری انتقال آب سبزکوه به چغاخور را رویای مردم استان برشمرد و گفت: انتظار می‎رود با همکاری مسئولان و همراهی مردم ظرف چند ماه اخیر با ورود دستگاه تی.بی.ام به استان عملیات حفاری این طرح در دستور کار قرار بگیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام توفیقات حضورم در سمت مدیرعامل این شرکت به واسطه حمایت مسئولان و مردم چهارمحال و بختیاری بوده است.

در پایان این مراسم با حضور مشاور وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، استاندار چهارمحال و بختیاری، مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان استانی محمدعلی مصطفوی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری معرفی و از زحمات شکرالله عباسی مدیرعامل سابق این شرکت تجلیل شد.

انتهای پیام/68008/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول