اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دستاورد سفر چهارم احمدی نژاد به اصفهان

تاکید برای تکمیل «نقش‌جهان» در «نصف‌جهان»/ بهره‌برداری تا 2 ماه آینده

با تصمیم هیئت دولت مقرر شد ورزشگاه نقش‌جهان که در ردیف پروژه‌های مهر ماندگار قرار گرفته، طی دو ماه آینده تکمیل شده و آماده بهره‌برداری شود.

تاکید برای تکمیل «نقش‌جهان» در «نصف‌جهان»/ بهره‌برداری تا 2 ماه آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در جریان چهارمین سفر استانی رئیس جمهور و هیئت همراه به اصفهان، وزیر ورزش و جوانان نیز در سفری نیم روزه از روند پیشرفت ورزشگاه نقش جهان بازدید کرد.

در جریان بازدید محمد عباسی از ورزشگاه نقش جهان، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان و معاون شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان کشور توضیحاتی را پیرامون روند تکمیل این پروژه ارائه کردند.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان در مورد پیشرفت فعلی ورزشگاه ابراز رضایت کرده و خواستار تسریع در عملیات احداث این ورزشگاه شد.

وزیر ورزش و جوانان نیز در حاشیه بازدید از ورزشگاه نقش جهان ضمن رضایت از پیشرفت این پروژه گفت: نسبت به آخرین باری که در ورزشگاه نقش جهان حضور پیدا کردم، روند تکمیل به طور مطلوب پیشرفت کرده و به خوبی این مهم را حس می‌کنم.

وی ادامه داد: تکمیل این پروژه مطالبه به حق مردم اصفهان است و همچنین بهره‌برداری از آن به سود ورزش کشور است.

محمد عباسی همچنین اعلام کرد تمام تلاش وزارت تکمیل و بهره برداری این ورزشگاه بوده و از پیگیری مسئولین استانی نیز تشکر کرد.

*رحیمی: رئیس جمهور وزارت ورزش را مکلف به تکمیل نقش جهان کرده است

در پایان سفر رئیس جمهور به اصفهان معاون رئیس جمهور در نشستی خبری به تشریح مصوبات هیئت دولت در استان اصفهان پرداخت.

محمدرضا رحیمی در جمع خبرنگاران در مورد وضعیت ورزشگاه نقش جهان و زمان بهره‌برداری از آن گفت: رئیس جمهوری، وزیر ورزش و وزارت ورزش و جوانان را مأمور و مکلف کرد تا با قرار دادن سه شیفت کاری در این ورزشگاه، عملیات ساخت نقش جهان اصفهان را سرعت بخشیده و ظرف دو ماه آینده این ورزشگاه را تکمیل کرده و آماده بهره‌برداری کنند.

معاون اول رئیس جمهوری با بیان اینکه فضای ورزشی استان اصفهان رشد 65 درصدی داشته است، تأکید کرد: هشت سال قبل در استان اصفهان به ازای هر نفر 16 سانتیمتر فضای ورزشی وجود داشت، اما در حال حاضر اکنون این میزان به 41 سانتیمتر افزایش یافته است.

*مردادماه زمان تقریبی تکمیل نقش جهان

ورزشگاه نقش جهان که سال‌هاست تکمیل فاز دوم آن به درازا انجامیده است، سال گذشته در لیست پروژه‌های مهر ماندگار قرار گرفت و بر این اساس باید تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری برسد.

بنا به گفته معاون رئیس جمهور، این ورزشگاه باید طی دو ماه آینده تکمیل شود که زمان تقریبی آن مرداد ماه سال جاری است، این در حالی است که پیش از این مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان تکمیل ورزشگاه در مردادماه را تکذیب کرده و مدعی شده بود زمانی برای تکمیل نقش جهان اعلام نکرده است.

انتهای پیام/63006/ع40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول