اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور هیئت محترم دولت در استان آذربایجان شرقی

5 مجموعه اقامتگاهی و اثر مرمتی آذربایجان‌شرقی بهره‌برداری می‌شوند

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان‌شرقی گفت: با پایان عملیات ساخت و ساز، چهار پروژه اقامتگاهی و هتل و نیز مرمت یک خانه تاریخی استان با حضور هیئت محترم دولت در استان افتتاح می‌شوند.

5 مجموعه اقامتگاهی و اثر مرمتی آذربایجان‌شرقی بهره‌برداری می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تراب محمدی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی سفر هیئت محترم دولت به استان از چهار هتل، هتل آپارتمان و مجموعه امکانات اقامتگاهی و گردشگری آذربایجان‌شرقی بهره‌برداری می‌شود.

وی تصریح کرد: هتل آپارتمان آنزای شهرستان کلیبر، هتل آپارتمان ارس تبریز، هتل سه ستاره عجب‌شیر و مجموعه اقامتگاهی و امکانات گردشگری پیست سهند در بستان‌آباد مجموعه‌هایی هستند که طی این سفر افتتاح می‌شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به طرح‌های اقامتی قابل افتتاح در این سفر، خاطرنشان کرد: این چهار پروژه مجموعا بیش از 170 تخت به ظرفیت اماکن اقامتی آذربایجان‌شرقی اضافه می‌کنند.

محمدی رستوران، تالارهای پذیرایی و سوئیت‌های ویلایی را از دیگر طرح‌های افتتاح شده در قالب این مجموعه‌ها عنوان کرد.      

وی آذربایجان‌شرقی را به دلیل دارا بودن آب و هوای مناسب در فصل تابستان، از مقاصد اصلی گردشگری کشور در این فصل خواند و گفت: تراکتورسازی توسعه قابل توجهی که در زمینه افزایش تعداد هتل‌های استان صورت گرفته، همچنان نیازمند گسترش سرمایه‌گذاری در این راستا هستیم. 

انتهای پیام/60002/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول