اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ثبت احوال استان اردبیل:

طرح آرشیو الکترونیکی در اردبیل به سرعت تکمیل می‌شود

معاون ثبت احوال استان اردبیل گفت: در تمام شهرها زیر‌ساخت‌ها و امکانات لازم فراهم شده تا طرح آرشیو الکترونیکی به سرعت تکمیل شود.

طرح آرشیو الکترونیکی در اردبیل به سرعت تکمیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سید حسن عاملی صبح امروز در دیدار با جمعی از فعالان ثبت احوال استان اردبیل اظهار داشت: خدمات‌رسانی و فعالیت‌های ثبت احوال استان جای قدردانی دارد چرا که اگر کارها را با توکل بر خدا و نیت درست آغاز کنیم یقیناً مورد قبول پروردگار خواهد بود.

وی از پیشرفت‌های تکنولوژی و استفاده بهینه از آن در اکثر کشورها به ویژه در ایران مطالبی ارائه کرد و کارهای ثبت احوال استان اردبیل را به ویژه در حوزه کارت هوشمند ملی برای کشور و استان مبارک دانست.

امام جمعه اردبیل در ادامه با ارائه حدیث‌های بسیار زیبایی از ائمه اطهار در باب خدمت‌رسانی به مردم از خدمات ثبت احوال استان به مردم استان اردبیل قدردانی کرد.

در ادامه این جلسه مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل نیز در خصوص عملکرد اداره ثبت احوال استان اردبیل در زمینه صدور شناسنامه، ویژگی‌های کارت هوشمند ملی، وضعیت اعتبارات پروژه‌ها، آرشیو الکترونیکی اسناد، گنجینه مفاخر و مشاهیر استان، فعالیت‌های گسترده و کسب عنوان دستگاه برتر اجرایی در خدمات‌رسانی گزارشی را ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین جلسه بررسی آرشیو الکترونیکی اسناد ثبت احوال استان اردبیل برگزار شد.

در این جلسه معاون ثبت احوال استان اردبیل اظهار داشت: از 3 میلیون و 186 هزار و 902 فقره سند تاکنون 2 میلیون و 845 هزار و 922 مورد بارگذاری شده است.

علی خلوصی ‌یادآور شد‌: در این زمینه در تمام شهرها زیر‌ساخت‌ها و امکانات لازم فراهم شده تا طرح آرشیو الکترونیکی به سرعت تکمیل شود.

انتهای پیام/62004/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول