اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ریگان:

ریگان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه آماده است

معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار ریگان گفت: در شهرستان ریگان تمام بسترها برای برگزاری یک انتخابات باشکوه فراهم شده است.

ریگان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه آماده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، منصور حسین‌پور پیش از ظهر امروز در دوره آموزشی توجیهی هیئت اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی این شهرستان گفت: حضور باشکوه مردم در انتخابات در تمام معادلات دشمنان تأثیرگذار است.

وی افزود: تمام توطئه‌ها برای این است که مردم از نظام اسلامی دست بردارند و حامی نظام ارزشی نباشند و به دنبال این جنگ تحمیلی را راه انداختند و پس از آن براندازی نرم، مبارزه علمی و در سال 91 تحریم اقتصادی را علیه ما ایجاد کردند.

معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار ریگان تصریح کرد: در آستانه حماسه‌ای بزرگ قرار داریم که مقام معظم رهبری از آن به نام حماسه سیاسی تعبیر کرده‌اند، مظهر حماسه سیاسی انتخابات است و ما در آستانه آن قرار داریم و باید حضوری حماسی و پررنگ داشته باشیم و بار دیگر دشمنان را مأیوس کنیم.

وی با بیان اینکه راهبرد نظام جمهوری اسلامی، حضور گسترده مردم در انتخابات است، گفت: وظیفه داریم تا بتوانیم انتخابات سالم و اصلح برگزار کنیم چرا که دشمن تلاش می‌کند، انتخابات را ناامن کند تا مردم یک حضور کم‌رنگ و ضعیف داشته باشند.

حسین‌پور از اعضای ستاد انتخابات و همه‌ دست‌اندرکاران این امر مهم خواست برای ایجاد رقابت سالم و قانونی و حضور حداکثری مردم در تعیین سرنوشت خود، همه‌ تلاش خود را به کار بسته و هر کدام مبتنی بر قانون به وظایف خود عمل کنند تا شاهد انتخاباتی پرشور در شهرستان باشیم.

وی خاطر نشان کرد: در شهرستان ریگان تمام بسترها برای برگزاری یک انتخابات باشکوه فراهم شده است.

انتهای پیام/80014/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول