اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی استان سمنان خبر داد

اجرای کامل 36 مصوبه دولت در بخش کشاورزی استان سمنان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: 36 مصوبه از سه دوره سفر هیئت دولت در بخش کشاورزی این استان به طور کامل اجرا شده است.

اجرای کامل 36 مصوبه دولت در بخش کشاورزی استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سیدمجید موسوی اظهار کرد: در سه دوره سفر هیئت دولت به استان سمنان، بخش کشاورزی دارای 53 مصوبه بوده است.

وی افزود: اعتبار مصوب ابلاغی برای این مصوبات بالغ بر 661 هزار و 19 میلیون ریال بوده که تاکنون 605 هزار و 669 میلیون ریال آن اختصاص داده شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: در بخش کشاورزی 36 مصوبه با صرف اعتبار 522 هزار و 465 میلیون ریال به طور کامل اجرایی شده و بقیه که غالبا پروژه‏های دور سوم سفر بوده، در حال اجراست.

موسوی بیان کرد: تعداد 18 مصوبه دور نخست سفر هیئت دولت به استان سمنان با اعتبار 179 هزار و 623 میلیون ریال به صورت 100 درصد و 19 مصوبه دور دوم سفر بیش از  90 درصد اجرا شده و قالب پروژه‏های دور سوم سفر نیز در حال اجراست.

وی عنوان کرد: از محل اعتبار مصوب سفرهای هیئت دولت به استان سمنان، پروژه‏های مهمی از جمله احداث و تکمیل 14 مجتمع تولیدی، لایروبی و مرمت 540 رشته قنات، تشکیل و تجهیز تعداد 20 شرکت خدمات مشاوره‏ای، اجرای عملیات آبیاری تحت فشار در سطح بیش از 7 هزار هکتار و احداث 250 کیلومتر جاده بین مزارع اجرا شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان همچنین پرداخت یارانه برای خرید 355 دستگاه ماشین‏آلات و ادوات کشاورزی، تجهیز ایستگاه پرورش شتر طرود و گوسفند سنگسری، اجرای عملیات آبخیزداری به میزان 155 هزار هکتار و بیابان‏زدایی بیش از 105 هزار هکتار را از دیگر پروژه‏های اجرا شده سفرهای هیئت دولت به این استان دانست.

موسوی خاطرنشان کرد: پروژه‏هایی همچون صیانت از جنگل‏ها به میزان 94 هزار هکتار و ممیزی اراضی و تفکیک مستثنیات به میزان 574 هزار هکتار، احداث پایگاه اطفای حریق، احداث و تجهیز آزمایشگاه دامپزشکی و خرید چهار دستگاه خودروی کمک‏دار برای فعالیت‏های دامپزشکی نیز از محل اعتبار مصوب سفرهای هیئت دولت به استان سمنان اجرا شده است.

انتهای پیام/2249/ی/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول