اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر اعلام کرد

تصویب 171 مصوبه دولت در شهرستان شاهین‌شهر و میمه

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه با اشاره به اینکه 171مصوبه دولت در شهرستان شاهین‌شهر و میمه تصویب شده است، گفت: از این 171 مصوبه نزدیک به 150 مصوبه اجرایی و 21 مصوبه در دستور کار است.

تصویب 171 مصوبه دولت در شهرستان شاهین‌شهر و میمه

به گزارش خبرگزاری فارس، مصطفی هادی‌زاده امروز در نشست شورای اداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه که با حضور نماینده ویژه رئیس‌جمهور سردار احمد وحیدی تشکیل شده بود، اظهارداشت: شهرستان شاهین‌شهر و میمه با 6 شهر و 19 روستا با دو بخش شهری و روستایی که دارای 92درصد جمعیت شهری و 8 درصد روستایی است، 800 شهید تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کرده است.

وی با اشاره به اینکه شاهین‌شهر اولین شهر با سواد استان و دومین شهر باسواد ایران است، افزود: این شهرستان‌دارای 10 واحد دانشگاهی ، 2 حوزه علمیه، 90 هیئت مذهبی فعال و 2 هزار و 100 واحد صنعتی با مجموعه بزرگ صنعتی در 10 شهرک و خوشه قرار دارد.

هادی‌زاده با اشاره به اینکه درصد مهاجرت‌پذیری و نرخ بیکاری بالا است، ادامه داد: در سامانه اشتغال جهت برآورده‌سازی نیازهای اشتغالزایی جوانان اقدامات خوبی انجام گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه کشاورزی 32 هزار مزارع زراعی و باغی در سطح شهرستان وجود دارد، گفت: کشاورزان این شهرستان با مشکلات خشکسالی و کمبود بی‌آبی در حال دست و پنجه نرم‌کردن هستند.

وی با اشاره به نامگذاری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری، تاکید کرد: در سطح این شهرستان بالغ بر 450 انتخاب ملی و شهرستانی برگزار شده است.

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: در دور اول سفرهای ریاست جمهوری 80 پروژه در دست اقدام داریم، 77 پروژه آن انجام شده و در مجموع 96 درصد پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها را شاهد بوده‌ایم.

وی با اشاره به 3 پروژه باقی‌مانده از 80 پروژه دور اول سفرهای ریاست محترم جمهوری بیان داشت: در دور دوم سفرها، 56 مصوبه تصویب شد که 48 پروژه از این مصوبات اجرایی شد.

هادی‌زاده اظهارداشت: در دور سوم سفرهای دولت نیز به استان در شاهین‌شهر 35 مصوبه تصویب شد که 25 پروژه آن محقق شد و 10 پروژه انجام نگرفت.

وی با اشاره به اینکه 171 مصوبه در مجموع برای این شهرستان تصویب شده است، افزود: تاکنون 150 مصوبه اجرایی با پیشرفت فیزیکی 87 درصد انجام شده و 21 مصوبه دیگر نیز تاکنون اجرایی نشده است.

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه با اشاره به ساخت 6 هزار و 200 واحد پروژه مسکن مهر در شاهین‌شهر ادامه داد: تاکنون بالغ بریک هزار و 100 واحد مسکن افتتاح شده و تا پایان خردادماه 50 درصد پروژه‌های مسکن مهر محقق خواهد شد و بقیه تا پایان شهریور ماه تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی عنوان کرد: حجم سرمایه‌گذاری در سطح شهرستان 300 میلیارد بوده است که به صورت قرارداد سه جانبه وضع شده است.

وی با اشاره به موضوع گازرسانی به 5 روستای محروم شهرستان شاهین‌شهر و میمه تاکید کرد: عددی نزدیک به 30 میلیارد تومان در زمینه گاز رسانی و خدمات به روستاهای محروم هزینه شده است.

هادی‌زاده با اشاره به حوزه دامداری و دامپروری در سطح شهرستان، تصریح کرد: دو دامداری 4 هزار رأسی شهرستان نه تنها در ایران بلکه در خاورمیانه از مجموعه‌های ملی هستند.

هادی‌زاده اذعان داشت: در پایان از هیئت دولت خواهان توجه ویژه به بخش کشاورزی، اشتغالزایی برای جوانان، رفع آلایندگی صنایع و جذب سرمایه‌گذار هستیم.

انتهای پیام/2301/ع40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول