اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال بانوان گیتی‌پسند:

جایگاه قبلی خود را در آسیا حفظ می‌کنیم

سرمربی تیم والیبال بانوان گیتی‌پسند گفت: زمان کافی برای آمادگی از نظر فنی نداشتیم، اما در تلاش هستیم جایگاه قبلی خود را در این مسابقات حفظ کنیم.

جایگاه قبلی خود را در آسیا حفظ می‌کنیم

راحله آرا پیش از سفر تیمش به ویتنام در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره شرکت تیمش در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: هدف ما برای شرکت در این مسابقات این است که رتبه سال گذشته خود در این مسابقات را حفظ کرده و به کسب رتبه بهتری فکر کنیم.

وی با اشاره به سطح کیفی این مسابقات تصریح کرد: به نظر می‌رسد سطح مسابقات امسال بالاتر از دوره قبلی باشد زیرا تیم‌های قدرتمندی در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

سرمربی تیم والیبال بانوان گیتی‌پسند با بیان اینکه برخی تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات سابقه قهرمان آسیا و حضور در المپیک را دارند، تأکید کرد: سال گذشته در برابر نماینده‌های چین و ژاپن بازی کرده‌ و شناخت کافی از این دو تیم داریم.

وی ادامه داد: شناختی از تیم کره‌شمالی نداریم زیرا با وجود اینکه تلاش کردیم، نتوانستیم فیلمی از مسابقات این تیم تهیه کنیم.

آرا با اشاره به تمریناتی که تیمش برای حضور در مسابقه‌های آسیایی پشت سر گذاشته است، تصریح کرد: امیدوارم در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا نمایش خوبی داشته و اشتباهات فنی بازیکنان به حداقل برسد.

انتهای پیام/63006/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول