اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد برجسته سودانی:

مسلمانان جهان گوش به فرمان امام خامنه‌ای هستند

استاد برجسته سودانی گفت: امروز تمام مسلمانان جهان گوش به فرمان امام خامنه‌ای هستند و اگر احساس کنند انقلاب و نظام اسلامی ایران در خطر است، به سمت ایران سرازیر خواهند شد و از ولی امر مسلمین جهان حمایت خواهند کرد.

مسلمانان جهان گوش به فرمان امام خامنه‌ای هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش،‌ سید محمد نورالزاکی، استاد برجسته سودانی بعد از ظهر امروز در جمع فعالان مذهبی و جمعی از مسئولان آبپخش اظهار داشت: گسترش فرهنگ والای اسلامی و قرآنی در جامعه امری لازم و ضروری است و باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

وی حضرت فاطمه (س) را حدفاصل حق و باطل معرفی کرد و افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) حد فاصلی میان حق و باطل است و شناخت دقیق از ایشان سبب بصیرت‌بخشی و تشخیص حق و باطل می‌شود.

نورالزاکی با تاکید بر آنکه تمامی علمای اسلام بر تعمیق سیره فاطمی در جامعه تاکید دارند، خاطر نشان کرد: نمی‌شود گفت هم حضرت فاطمه (س) حق است و هم مخالفانش، حضرت فاطمه (س) همواره مواضع خود را به‌صورت شفاف بیان کرده‌اند و با این امر سبب تبیین حقیقت و بصیرت‌بخشی به جامعه شده‌اند.

وی عنوان کرد: وقتی حضرت فاطمه (س) به امیرالمؤمنین (ع) می‌فرمایند مرا شبانه غسل بده، کفن بپوشان و به خاک بسپار فقط برای بیان یک پیام سیاسی به زمان حال نیست، بلکه این رفتار پیامی عمیق و بزرگ برای انسان‌ها از امروز تا هر زمان دیگری دارد و تبیین کننده حقانیت اهل بیت (ع) است.

این دانشمند سودانی بیان داشت: حکام ظالم همیشه تلاش کرده‌اند که مواضع ائمه اطهار (ع) را به شکل دیگری عرضه کنند، اما هر چه تلاش کردند توان آن ‌را نداشتند که مواضع حضرت فاطمه (س) را به‌ شکل دیگری عرضه کنند.

دشمنان می‌خواهند سیره حضرت فاطمه(س) را از بین ببرند

نورالزاکی خاطر نشان کرد: حضرت فاطمه (س) همسر ولایت و دختر نبوت است؛ دشمنان امروز می‌خواهند سیره حضرت فاطمه (س) را از بین ببرند و ما باید در مقابل این اقدام ایستادگی کنیم.

وی گفت: وقتی امروز عده‌ای با جسارت تمام می‌گویند فاطمه (س) یک زن بود و اشتباه کرد مقابل حکام زمان خویش ایستاد، به این دلیل است که از حضرت فاطمه (س) شناخت کافی ندارند و ما امروز باید شخصیت آن بانوی بزرگوار را برای جهانیان ترسیم کنیم و سیره زندگی ایشان را تعمیق بخشیم.

این استاد برجسته سودانی بیان داشت: اهل سنت و افرادی که مطالب این‌چنینی درباره حضرت فاطمه (س) بیان می‌کنند حضرت فاطمه (س) را درست نشناخته‌اند و ابعاد شخصیتی ایشان را به‌طور دقیق و کامل درک نکرده‌اند.

نورالزاکی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران تنها متعلق به ایرانیان نیست و امروز همه مسلمانان جهان به ایرانیان غبطه می‌خورند که انقلاب اسلامی و نظام اسلامی سال‌ها است در کشور ایشان حاکمیت دارد و عزت و سربلندی را برای ایشان به‌دنبال داشته است.

وی با تاکید بر اینکه امروز تمامی مسلمانان جهان گوش به فرمان امام خامنه‌ای هستند، گفت: امروز کل مسلمانان جهان گوش به فرمان امام خامنه‌ای هستند و اگر احساس کنند انقلاب و نظام اسلامی ایران در خطر است، به سمت ایران سرازیر خواهند شد و از ولی امر مسلمین جهان حمایت خواهند کرد.

نورالزاکی اظهار داشت: امروز دنیای استکبار در تلاش هستند که با تحریم بر مردم ایران اسلامی فشار وارد کنند و به‌خاطر وجود گرانی، تورم و ... بین مردم و نظام اسلامی ایجاد اختلاف کنند و مردم را از نظام اسلامی ناراضی کنند، ولی مردم ولایتمدار ایران اسلامی با تبعیت از ولایت فقیه و بصیرت همواره مقابل دشمنان ایستاده‌اند.

انتهای پیام/2452/غ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول