اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قهرمان المپیک لندن:

مسئولان سرعت بیشتری به بازسازی مناطق زلزله‌زده بدهند

قهرمان مسابقات کشتی فرنگی المپیک لندن گفت: خواهش ما از مسئولان این است هر چند تلاش‌های خوبی انجام داده‌اند، اما سرعت بیشتری هم به بازسازی مناطق زلزله‌زده بدهند.

مسئولان سرعت بیشتری به بازسازی مناطق زلزله‌زده بدهند

امید نوروزی که به مناطق زلزله‌زده شنبه سفر کرده بود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی گفت: هدف از سفر به شهر شنبه و روستای درویشی این است که به سهم خود از زلزله‌زدگان دلجویی کرده و کمک‌های بین مردم تقسیم کنیم.

نوروزی یادآور شد: خواهش ما از مسئولان این است هر چند تلاش‌های خوبی انجام داده‌اند، اما سرعت بیشتری هم به بازسازی مناطق زلزله‌زده بدهند.

وی افزود: مردم درویشی، درویش‌وار زندگی می‌کنند و نیاز است تا جامعه ورزش نیز به یاری این مردم که در منطقه محروم زندگی می‌کنند بشتابند و نیازهایی که از قبیل کولر و یخچال است را فراهم آورند.

نوروزی خاطرنشان کرد: این منطقه، منطقه گرمسیری است و نگاه بچه‌های این منطقه به من ورزشکار و جامعه ورزشی است تا نسبت به کمک‌رسانی به این مردم اقدام جدی به‌عمل آوریم.

این ورزشکار اضافه کرد: هدف ما این است تا تلاش کنیم مایحتاج مردم این روستا را خریداری و به آنها هدیه کنیم، زیرا مردم زلزله‌زده هم عضوی از خانواده ما هستند و هیچ تفاوتی با خانواده‌های ما ندارند.

وی در پایان اذعان داشت: در ماه آینده به اتفاق چند تن از ورزشکاران به این مناطق سفر می‌کنیم و کمک‌هایی را جمع آوری خواهیم کرد تا بین مردم توزیع کنیم.

انتهای پیام/66001/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول