اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل سازمان صنایع کوچک ایران پیش‌بینی کرد

آینده خوب در انتظار شهرک‌های صنعتی

مدیر‌عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: صنایع کوچک 16 تا 20 درصد بحث فروش را به خود اختصاص داده‌اند و آینده خوبی در انتظار شهرک‌های صنعتی است.

آینده خوب در انتظار شهرک‌های صنعتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، علیرضا امینی عصر امروز در جلسه‌ای با فرماندار بم اظهار داشت: در شهرک‌های صنعتی خدمات خوبی ارائه می‌شود و ارائه آب، برق معافیت مالیاتی‌، طرح‌های حمایتی و سایر امکانات برای کارخانجات یک اقدام مناسب است.

وی افزود: صنایع کوچک بین 16 تا 20 درصد بحث فروش را به خود اختصاص داده و ما حمایت می‌کنیم و آینده خوبی برای شهرک‌های صنعتی می‌بینیم.

حسین زین‌الصالحین فرماندار بم نیز اظهار داشت: در حال حاضر اقتصاد کشور ما بر چند بخش استوار است که‌ 38 درصد آن را صنعت به خود اختصاص داده و 18 در‌صد نیز بخش کشاورزی است.

وی افزود: شهرک صنعتی بم پویاست و وجود منطقه ویژه اقتصادی که حدود 57 نوع خودرو را با استفاده از حدود 7 هزار نیروی فنی و متخصص تولید می‌کند یک ظرفیت بزرگ است.

زین‌الصالحین با اشاره به راه‌اندازی وجود بزرگترین کارخانه چای خاورمیانه در بم گفت: منطقه شرق استان کرمان با دارا بودن یک محور ترانزیتی آمادگی هر نوع سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف را دارد و ما آماده همکاری با سرمایه‌گذاران هستیم.

وی بیان داشت: امروز بم شهری مدرن با زیرساخت‌های مناسب است و ظرفیت‌های خوبی دارد.

زین‌الصالحین راه‌اندازی شرکت خرما را یک اقدام بسیار مناسب عنوان کرد و ابراز داشت: در شهرستان بم بهترین خرمای جهان ‌تولید می‌شود و می‌طلبد در مورد صادرات و بسته‌بندی آن اقدام کرد.

وی خواستار راه‌اندازی ناحیه صنعتی در شهر بروات و شهرستان‌های فهرج و ریگان شد.

انتهای پیام/2446/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول