اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

همایش روز ملی خلیج فارس برگزار می‌شود

استاندار بوشهر گفت: همایش روز ملی خلیج فارس 10 اردیبهشت ماه در ساحل بوشهر برگزار می‌شود.

همایش روز ملی خلیج فارس برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همایش بین‌المللی روز ملی خلیج فارس 10 اردیبهشت در بوشهر برگزار می‌شود، اظهار کرد: روز ملی خلیج فارس در تقویم جمهوری اسلامی ایران از روزهای مهم و با اهمیت است از این رو برپایی همایش این روز با شکوه و زیبایی هرچه تمام‌تر با شرکت مسئولان عالی رتبه کشور و کشورهای همسایه،نخبگان علمی و پژوهشی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز دنیا آرامش و امنیت را در خلیج فارس می‌بیند، تصریح کرد: این آرامش و امنیت مرهون تلاش مردم ولایتمدار و مرزدار استان بوشهر، که همواره پاسدار این آبراه حیاتی هستند، است.

استاندار بوشهر به برگزاری جلسه‌ای با حضور رئیس جمهور، معاونان و مسئول دفتر رئیس جمهور در خصوص روز ملی خلیج فارس اشاره کرد و بیان داشت: در این نشست دکتر احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور بر برپایی هرچه باشکوه‌تر و با محتوای بیشتر، برگزاری همایش روز ملی خلیج فارس در بوشهر تاکید و دستورات لازم را در این خصوص به مسئول دفتر صادر کرد.

حسنوند از راه‌اندازی موزه‌های مرتبط با خلیج فارس در بوشهر خبر داد و گفت: در روز ملی خلیج فارس موزه تجارت دریایی با مستندات و سوابق تاریخی خلیج فارس، موزه دریانوردی و نمایشگاه و دبیرخانه دائمی خلیج فارس در  بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه این استان بیشترین مرز آبی با خلیج فارس دارد تصریح کرد: بیش از 52 درصد مرزآبی خلیج فارس با وسعت 707 کیلومتر ،در استان بوشهر قرار دارد و برپایی همایش بین المللی روز ملی خلیج فارس در بوشهر حق مسلم این استان است.

انتهای پیام/66006/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول