اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر تصریح کرد

خلیج فارس، آبراه مرگ جهان سلطه

امام جمعه بوشهر گفت: خلیج فارس، در آینده آبراه مرگ جهان سلطه خواهد بود.

خلیج فارس، آبراه مرگ جهان سلطه

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر با بیان اینکه آبراه خلیج فارس بعنوان تعاملات اقتصاد اسلامی و مسلمانان است تاکید کرد: نقش این آبراه در هندسه و جغرافیای سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و نظامی جهان به اندازه‌ای مهم است که کشورهای استکباری تمام اندیشه خود را برای سلطه بر آن قرار داده‌اند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به نامگذاری دهم اردیبهشت ماه بنام روز ملی خلیج فارس در تقویم ملی جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: حوزه خلیج فارس باید یک مدیریت کارآمد داشته باشد تا بتواند توطئه‌های دشمن را شناسایی و خنثی کند.

خطیب نماز جمعه بوشهر بر تسریع در بازسازی مناطق زلزله‌زده دشتی تاکید کرد و افزود: با توجه به گرمی هوا و شرایط منطقه مسئولان استانی و ملی باید در عرصه بازسازی و تامین اقلام مورد نیاز آسیب دیدگان سرعت ؛شتاب و مدیریت افزونی داشته باشند.

وی همچنین شوراهای اسلامی را نماد مردم سالاری دینی دانست و گفت:  مجلس خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا نقش ارزنده خود را برای خدمات رسانی به مردم خوب ایفا کرد‌ه‌اند.

صفایی‌بوشهری با گرامیداشت روز جهانی کارگر افزود: این قشر زحمتکش نقش مهم خود را در به حرکت درآوردن چرخه اقتصادی کشور خوب نشان داده‌اند که لازم است کارفرمایان در پرداخت حق و حقوق آنان دریغ نکنند.

خطیب نماز جمعه بوشهر معلمان را آغازگر رشد در همه عرصه‌های جامعه دانست و تصریح کرد: توجه به بازسازی و نوسازی مدارس، عنایت به بالا بردن سطح آموزش ، هوشمند سازی مدارس و رسیدگی به امور معلمان خواسته بحق جامعه است که باید به آن توجه ویژه شود.

انتهای پیام/66006/ق30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول