اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار حاجی‌آباد:

حاجی‌آباد در عرصه پزشکی و تجهیز مراکز درمانی نیازمند توجه است

فرماندار حاجی‌آباد گفت: این شهرستان بدلیل موقعیت جغرافیایی و حجم عظیم ترددها در محورهای مواصلاتی در عرصه پزشکی و تجهیز مراکز درمانی توجه ویژه مسئولان را می‌طلبد.

حاجی‌آباد در عرصه پزشکی و تجهیز مراکز درمانی نیازمند توجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی‌آباد، بهرام پوراشرف بعدازظهر امروز در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، ضمن تقدیر و تشکر از خدمات پرسنل اورژانس 115 بیمارستان حاجی‌آباد در ایام نوروز اظهار داشت: این شهرستان به دلیل موقعیت جغرافیایی و حجم عظیم ترددها در محورهای مواصلاتی، در عرصه پزشکی و تجهیز مراکز درمانی توجه ویژه مسئولان را می‌طلبد.

وی اظهار امیدواری کرد که با ایجاد زیرساخت‌های جدید بهداشتی و درمانی شاهد پیشرفت حوزه بهداشت و درمان و افزایش موقعیت‌های بهتر درمانی در حاجی‌آباد باشیم.

فرماندار حاجی‌آباد با تقدیر از ریاست دانشگاه علوم پزشکی و سایر فعالان عرصه سلامت حاجی‌آباد اظهار امیدواری کرد که در سال جدید بتوان به نحو شایسته‌ای در راستای توسعه سلامت این شهرستان برنامه‌ریزی کرد.

وی، نظارت بهداشتی بر اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی را یکی دیگر از وظایف حساس مرکز بهداشت شهرستان برشمرد و افزود: با نظارت مستمر تیم‌های بهداشتی خوشبختانه با وجود حجم زیاد تردد در سطح شهرستان تاکنون مشکل خاصی در این خصوص بوجود نیامده و با تلاش‌های شبانه‌روزی و نظارت‌های میدانی امنیت سلامت مواد غذایی و تغذیه‌ای در حاجی‌آباد تأمین شده است.

در این دیدار همچنین مسائل مهم بهداشت و درمان شهرستان حاجی‌آباد مورد بحث و بررسی قرار گرفت و فرماندار حاجی‌آباد آمادگی خود را برای حمایت همه‌جانبه از مراکز درمانی شهرستان اعلام کرد.

انتهای پیام/88002/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول