اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی:

باند رمالان در مشهد متلاشی شد

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی گفت: افرادی که اقدام به رمالی در مشهد می‌کردند و دختران و زنان بسیاری را فریب می‌دادند با اعلام شکایت شهروندان دستگیر شدند.

باند رمالان در مشهد متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد؛ حسین بیدمشکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر این که فردی در مشهد با ادعای کارگشایی و بخت‌گشایی در مشکلات مردم اقدام به رمالی و طالع‌بینی کرده و از این طریق مرتکب کلاهبرداری می‌شود پرونده‌ای تشکیل و پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پاتوق متهم مورد نظر را شناسایی و زیر نظر گرفتند.

بیدمشکی ادامه داد: تحقیقات بعدی پلیس نشان می‌داد بیشترین مراجعان این رمال شیاد، دختران و زنان جوان هستند که به امید بخت‌گشایی، حل مشکلات زناشویی و مسایل خانوادگی و حتی گشایش در کار و در مواردی نیز دعا برای شرکت در امتحانات درسی به این محل رفت و آمد دارند و طعمه اعضای باند می‌شوند.

وی بیان کرد: پلیس پس از تکمیل تحقیقات پرونده، هماهنگی مقام قضایی متهم شیاد و دو همدستش که زن و مردی جوان هستند را در محل دستگیر کرد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی اظهار کرد: در بازرسی به عمل آمده از محل، ادوات جرم مانند آینه و استخوان گوسفند کشف و ضبط شد.

وی خاطرنشان کرد: از تمامی مالباختگان و افرادی که طعمه این حیله‌گران قرار گرفته‌اند خواستارم به منظور تنظیم شکایات و تکمیل پرونده به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی خراسان‌رضوی مراجعه و یا با ستاد خبری این پلیس با شماره تلفن 2183700 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/70018/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول