اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله طه‌محمدی:

انتخاب اصلح دشمن‌شکن است

نماینده ولی فقیه در همدان با تأکید بر لزوم انتخاب اصلح گفت: همه مردم باید در انتخابات شرکت کنند و با عقل و درک خود فرد اصلح که باید توانمندتر، عاقل‌تر، باایمان‌تر، باعرضه‌تر و با کفایت‌تر باشد را انتخاب کنند.

انتخاب اصلح دشمن‌شکن است

آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اهمیت تعیین سرنوشت مردم اظهار کرد: امسال مردم همدان با حماسه‌ای که در 24 خرداد ماه خواهند آفرید، ضمن اینکه در تعیین سرنوشت خود دخیل خواهند بود زمینه تحقق شعار سال را نیز مهیا می‌کنند.

وی به انتخاب اصلح از سوی مردم تأکید کرد و بیان داشت: در قران نشانه ایمان چند چیز معرفی شده که اول ایمان به خدا، دوم ایمان به رسول خداست و سوم آن که مردم در یک امر بسیار مهم و سرنوشت‌ساز جامعه حضور یابند.

نماینده ولی فقیه در همدان با اشاره به اینکه مردم برای شکل‌گیری درست سرنوشت کشور خود باید حضور گسترده داشته باشند، افزود: انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر از مهمترین امر جامع دینی، ملی و انسانی ماست و در این امر جامع هیچ عذری پذیرفته نیست و نباید غایب شد.

وی با تأکید بر اینکه همه مردم باید حضور حداکثری خود را در 24 خرداد به رخ جهانیان بکشند، اذعان کرد: در انتخابات آینده همه باید به میدان عمل آیند چرا که حضور و آراء حداکثری مد نظر رهبری است و مردم باید با حضور خود این را به اثبات برسانند.

محمدی در بخش دیگری از سخنانش انتخاب اصلح را مهم برشمرد و یادآور شد: صالح‌ترین انتخاب باید سرلوحه انتخاب مردم قرار گیرد و در این راستا اصلح یعنی اینکه از بین نامزدها هر کس بین خود و خدای خود مسئولانه و متفکرانه سابقه گذشته، عقل، تقوا، قدرت، کارآمدی و تجربه نامزدها را بررسی کنند و به کسی که تمام امتیازها را داشت، رأی دهند.

وی متذکر شد: اما اگر خدای ناکرده کسی بی‌اعتنایی کرده و در این امر جامع شرکت نکند و یا اگر فردی بگوید من در انتخابات برای رأی به فرد دلخواه خود شرکت می‌کنم، هر دو گناه است چون رأی دلخواه مصلحت امت اسلام را ندارد و این انسان گناهکار بوده و مدیون خدا و خلق خداست.

نماینده ولی فقیه در همدان اضافه کرد: همه مردم در وهله نخست باید در  انتخابات شرکت کنند و ثانیاً با تمام توان، فکر، عقل و درک خود فرد اصلح که باید توانمندتر، عاقل‌تر، باایمان‌تر، با عرضه‌تر و با کفایت‌تر باشد را انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه انتخاب همراه با تعقل دچار اشتباه نمی‌شود، یادآور شد: اگر با انتخاب متفکرانه نیز دچار اشتباه شویم، در محضر خدا بخشیده است زیرا فرد تمام توانش را به کار گرفته است.

محمدی با بیان اینکه امیدواریم نتیجه انتخابات به نفع مردم و همراه با رضای خداوند باشد، بیان داشت: با توجه به تحریم‌ها حضور حداکثری موجب اقتدار ملی، ناامیدی دشمنان ایران اسلامی و شادی دوستان می‌شود.

وی در پایان سخنانش تصریح کرد: امیدوارم انتخابات آینده موجب رضای پروردگار شده و سعادت، رفاه و رشد مردم را به دنبال داشته باشد تا دشمنان نیز از گفته‌های نابجای خود ناکام بمانند.

انتهای پیام/89003/صا40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول