اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب استان البرز خبر داد

بررسی تخلفات انتخاباتی در یک شعبه قضایی ویژه

رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب استان البرز از بررسی و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در این استان در یک شعبه قضایی ویژه خبر داد.

بررسی تخلفات انتخاباتی در یک شعبه قضایی ویژه

محمدباقر مازنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: قانون انتخابات در ایران اسلامی روشن و واضح است و تمام کارها باید بر اساس این قانون انجام شود.

وی تصریح کرد: رسیدگی به هرگونه تخلف در زمان برگزاری انتخابات از سوی دست‌اندرکاران، هواداران نامزدها، کاندیداها و هر فرد دیگری بر عهده دستگاه قضایی و به همین دلیل در استان البرز یک شعبه تخصصی ویژه برای رسیدگی به اینگونه جرایم راه‌اندازی و فعال شده است.

رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب استان البرز افزود: برای این منظور شعبه 118 دادگاه‌های عمومی و جزایی استان البرز در نظر گرفته شده است و هرگونه تخلفی را با قاطعیت بررسی خواهیم کرد.

* کاندیداها و هواداران آن‌ها به قانون توجه داشته باشند

مازنی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه هیچ اقدامی نباید فراتر و یا خارج از چارچوب‌های قانونی در انتخابات دوره چهارم شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین یازدهمین دوره ریاست جمهوری انجام شود، گفت: در این زمینه کاندیداها، ستادهای انتخاباتی و هواداران نامزدها نقش بسیار مهمی دارند.

وی بیان داشت: انتظار این است که همگان با مطالعه دقیق قانون به چارچوب‌های مشخص شده پایبند بوده تا به فضل الهی بار دیگر شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه و حداکثری باشیم.

رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب استان البرز تاکید کرد: یکی از مواردی که به طور قاطع با آن برخورد قانونی می‌شود، تخریب و توهین به کاندیداها، تخریب دستاوردها و چهره‌های نظام جمهوری اسلامی و بالاخره برهم زدن نظم و امنیت است و امیدواریم در این دوره از رقابت‌های انتخاباتی نیز شاهد رفتارهای قانونی باشیم.

مازنی در پایان گفت: اگر نامزدها و هواداران آن‌ها فعالیت‌های تبلیغاتی خود را در چارچوب‌های قانونی انجام دهند،‌ هیچ کس نمی‌تواند مانع از تبلیغات صحیح آن‌ها در زمان مشخص شده باشد.

انتهای پیام/2302/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول