اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان در سمنان خبر داد

ممنوعیت استفاده از سالن‏های ورزشی در انتخابات ریاست جمهوری

مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان در استان سمنان گفت: ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات شورای نگهبان استفاده از اماکن و سالن‏های ورزشی در انتخابات ریاست جمهوری را ممنوع اعلام کرده است.

ممنوعیت استفاده از سالن‏های ورزشی در انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان سمنان، حجت‏الاسلام حسنعلی عربی در دومین نشست ستاد پیش‏بینی، پیشگیری و مقابله با جرائم انتخاباتی استان سمنان اظهار کرد: ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات شورای نگهبان استفاده از اماکن و سالن‏های ورزشی در انتخابات ریاست جمهوری را ممنوع اعلام کرده است.

وی گفت: این استفاده حتی مشمول سالن و اماکن ورزشی و عمومی دولتی که به بخش خصوصی واگذار شده نیز می‏شود.

مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان در استان سمنان افزود: انجام هر گونه فعالیت تبلیغاتی برای نمادها در اینگونه اماکن ممنوع است و برابر مقررات با متخلفان برخورد می‏شود.

عربی با اشاره به فعالیت‏های نظارتی شورای نگهبان در استان سمنان برای برگزاری هر چه باشکوه‏تر انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: هیئت‏های نظارتی 14 گانه در شهرستان‏ها و بخش‏های مختلف این استان تشکیل شده است.

وی بیان کرد: برای ناظران احکام مربوطه صادر شده و توجیه نیروهای نظارتی شهرستان‏ها انجام شده است.

مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان در استان سمنان برنامه‏ریزی برای آموزش نیروها را از دیگر فعالیت‏ها دانست و گفت: هیئت نظارت استان سمنان با تمهید ساز و کارهای لازم آماده برگزاری انتخاباتی پرشور و حماسی در این استان است.

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان نیز در این جلسه اظهار کرد: تعداد 2 هزار و 106 نفر برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی روستایی و 645 نفر برای شوراهای شهرهای استان سمنان ثبت‏نام کرده‏اند.

علی‏اصغر مجد گفت: با توجه به اتمام مهلت ثبت‏نام به مدت 10 روز صلاحیت داوطلبان در مراجع چهارگانه بررسی و به هیئت‏های اجرایی اعلام خواهد شد.

انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری بیست و چهارم خرداد ماه هم‏زمان با انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می‏شود.

انتهای پیام/2249/ی/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول