اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بویین زهرا:

اهداف حماسه سیاسی در جامعه تبیین شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بویین زهرا گفت: اهداف حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی باید در جامعه تبیین شود.

اهداف حماسه سیاسی در جامعه تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین حسین رجبی امروز در نخستین جلسه شورای فرماندهی ناحیه بویین زهرا با اشاره به نام‌گذاری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: مردم ولایتمدار و با بصیرت ایران اسلامی با استقامت و پایداری خستگی‌ناپذیر خویش در مواجهه با تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی غرب جواب دندان شکن به توطئه همه‌جانبه دنیای استکبار داده و آنان را شکست می‌دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی در کلام رهبری معظم انقلاب تحقق یافته است، تصریح کرد: ملت ایران در انتخابات آتی با حضور چشمگیر و حماسی خویش حماسه سیاسی را رقم می‌زند.

رجبی، بصیرت عمومی را ضامن و لازمه حماسه سیاسی دانست و گفت: در سال جاری ملت ایران آزمون بزرگی پیش رو دارد و این آزمون بزرگ با حضور و مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی رقم می‌خورد.

وی تصریح کرد: سرنوشت انتخابات خرداد ماه سال جاری در این برهه تاریخی با هوشیاری و بصیرت تمام مردم در عرصه سیاسی رقم خورده و مردم حماسه‌ساز ایران اسلامی حماسه سیاسی را همچون مشارکت سیاسی انتخابات سال 88 و حماسه 9 دی سال 88 تکرار می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان تاکستان تأسی و تبعیت از رهنمودهای رهبری معظم انقلاب اسلامی را عامل موفقیت ملت ایران در عرصه‌های مختلف و سرنوشت ساز برشمرد.

وی تأکید کرد: سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در حرم مطهر رضوی در سال جدید توطئه دنیای استکبار و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی را نقش بر آب کرد و امروز نیز وظیفه همه ملت این است که با توجه به راهبرد سال، مطالبات رهبری را در تمام زمینه‌ها به خصوص در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی عملیاتی کرده و اجرا کنند.

انتهای پیام/77005/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول